Recenze (53)
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Njektore veci boli trosku prehnane, ale potom co John dokazal v minulych dieloch, to inac byt ani nemohlo :)
Zodiac (2007)
priznam sa pacil sa mi ten film...., ale ...zial Fincher uz pred tym natocil se7en a fight club, takze.. ma, to len 5 hviezdiciek..predosle dva, maju u mna , "alespoň" 7 :)
Rocky Balboa (2006)
dostojna rozlucka z velkym hrdinom rockyho formatu :)
Žena ve vodě (2006)
Nightova rola bola vyborna :) ale, inac nebol to zly film,len voci ostatnym jeho mu nieco chyba:)
Crash (2004)
keby som mal moznost dat iba jednemu zo vsetkych filmov 10/10, tak je to tento.....je tu asi 6, alebo 7 scen na obrovskej emocionalnej urovni, a + 2 sceny, ktore su u mna na prvom mieste co som zatial videl.......ked matt dillon vytahuje tu zenu z horiaceho auta a ked, striela majitel obchodu na to male dievcatko.... :) skoro som umrel :)
Konečná stanice (2004)
mily film, a hrala v nom, clenka mojej rodiny, tak musim dat 5 aj ked je to na 4 :)
Světla páteční noci (2004)
hudba, ktora ma sprevadzala tazkou castou zivota.......je presne z tohto filmu......a scena na konci, ked prehraju, ked billy hadze ocelove stitky do kosa......ked jay hadze detom loptu, je velmi silna :)
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech (2003) (seriál)
Josef Dvorak... je vyborny herec, a par krat som sa na nom pocas serie zasmial :)
Tajemná řeka (2003)
Ďalší s výborných filmov s Clintovej dielne, Tim Robbins a Kevin Bacon a hudba su pre mňa okrem iných naj. pozitívami tohoto filmu :)
Insomnie (2002)
Tak previnilo sa tváriaceho Robina Williamsa som este nevidel a musím povedať, že odviedol dobrú robotu :)