Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Krimi
  • Akční
  • Animovaný

Recenze (30)

plakát

Národní bezpečnost (2012) 

V podstatě se můžu podepsat pod to co napsal Vilg. Problémem tohoto filmy je jeho ubíjející monotematičnost a kdyby tvůrci zkrátili mučení na polovinu a více se soustředili na minulost hlavní postavy, rodinu, případně pozadí popisované vojenské diktatury jistě by se to pozitivně podepsalo na zábavnosti filmu.

plakát

4 měsíce, 3 týdny a 2 dny (2007) 

Mungiu dokáže bezchybně zachycovat emoce. Navíc má film dokonale mrazivě vykreslenou atmosféru zemí Východního bloku.

plakát

Soudný den (2012) 

Nakonec jsem se rozhodl jednu hvězdičku přidat, jelikož všechny tři povídky jsou technicky i režijně brilantní. Škoda, že celý film působí nedotaženě a místy dost nudí.

plakát

Studená ryba (2010) 

Po Love Exposure druhé setkání se Sionem bylo velmi hnusné. Takhle by to asi vypadalo, kdyby byl Michael Haneke japonec. Rodinná a společenská sonda zabalená ve velmi brutálním obalu, který činí film chvílemi téměř nekoukatelným.

plakát

Kokuhaku (2010) 

Nádhera. Od Ai No Mukidashi (které připomíná mimo jiné struktura vyprávění) jsem nic podobného neviděl. Ten potemnělý visuální háv. A ten hudební podkres....

plakát

Lovci hlav (2011) 

Po pár dnech jsem byl nucen své původní hodnocení snížit. Jinak precizně zpracovaný a gradovaný thriller bohužel nabourává několik nepřehlédnutelných nelogičností.

plakát

Steamboy (2004) 

3* za příběh, 5* za steampunk.

plakát

Michael Clayton (2007) 

I am Shiva, the God of death... Michael Clayton je přes své pomalé plynutí krásně dynamický film, především díky zapojení hudby a odzbrojujícím výkonům hlavních představitelů. Dále bych rád vyzdvihnul skvěle napsané dialogy a potemnělou atmosféru.

plakát

Maelström (2000) 

Hank píše, že Maelström připomíná Europu, já jsem si zase vzpomněl na Prvek zločinu. Minimálně esteticky se dá přirovnat k oběma. Maelström je úžasná směsice vtipu, cynismu a silného příběhu.

plakát

Michael (2011) 

Srovnání s Hanekem je rozhodně na místě, na rozdíl od jeho filmů je však Michael méně chladný a depresivní a často je i vtipný.