Recenze (57)
Zlá krev (1986) (seriál)
Narozdíl od Sňatků je zde kladen hlavní důraz na třídní boj, což z tohoto seriálu dělá komunistickou propagandu. Sňatky si zasloužily lepší pokračování, škoda, že to nenatočili už v roce 1968.
Teheránská tabu (2017)
Tohle bych dal povinně sledovat našim převážně proruským dezolátům, kteří plácají nesmysly o omezování svobody v ČR. Naštěstí žijeme v současné době v jedné z nejsvobodnějších zemí na světě a pevně doufám, že se nikdy znovu nedožiju totality.
Iveta (2022) (seriál)
Nuda, nuda, šeď, šeď. Zajímavější budou možná až díly s Rychtářem a s Macurou.
Láska je láska (2012)
Další z mnoha zbytečných českých filmů. A i když se autoři ukazováním všech možných menšin snaží sebevíc, Oskar z toho nebude.
Dva muži hlásí příchod (1975)
Nekoukatelná normalizační hovadina.
My všichni školou povinní (1984) (seriál)
Šílený normalizační paskvil. Z té beznaděje jsem měl deprese už tenkrát, když jsem se na to díval.
Pátek není svátek (1979)
Nevím, z jakého důvodu je to zařazeno do kategorie komedie. Rozhodně to patří do kategorie ztráta času.
Tak se ptám - Výhoda (1980) (epizoda)
Tohle snad nemohl nikdo myslet vážně. Protikorupční kurz z Jáchyme, hoď ho do stroje je proti tomu slabý odvar.
Jednoduchý plán (1998)
Kdybych předtím neviděl Fargo, tak bych možná dal o jednu hvězdu navíc. Ale byla tam znát příliš velká inspirace a navíc spousta nelogičností a celý příběh byl příliš odtržený od reality.
Výhra admirála Kotrby (1981) (TV film)
Větší hovadinu by člověk hledal opravdu těžko.