Recenze (1 297)
Mladé víno (1986)
Bez té politické agitace by to prostě nebylo úplně ono, to patří do osmdesátek :-) Jedná se ale o velmi netradiční pojetí příběhu a jeho natočení. Abrhám perlí.
Případ Platfus (1985) (TV film)
Jednoduše zvládnuté velmi přitažlivé drama ze soudní síně. Miniperlička totalitní kinematografie.
QI - na vše máme odpověď (2013) (pořad)
Naprosto nudné konverzace, odpovědi i ničem, Mareš by mohl poskytnou víc, ale tento formát pořadu je totálně zabitý.
Kouř (1990)
Muzikálové prostředí mi vadilo, zase tak vtipné to nebylo.
Hank (2009) (seriál)
Jednoduchý konvenční sitcom kde jsem se občas i zasmál. Nebudu ale trvalým divákem.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Slušné scifi s netradičním přístupem. Místy mi vadil trochu zmatečný děj a nevýraznost jednotlivých postav - alespoň ze začátku.
Agent bez minulosti (2002)
Dobrý thriller, jenom se pořád nemohu zbavit dojmu že to mohlo být lepší - průběh svižný, akce spíše poskromnu, a závěr hodně utnutý. Vzhledem k tomu, že je to začátek trilogie, není zde žádné pojítko, které vás vtáhne do dalšího dílu. Uvidíme co přinese série dále.
Špinavé práce (2005) (pořad)
Zajímavý pořad. Jal bylo již řečeno,jsem rád za svou prácičku. Ksem dokonale spokojený.
Báječný svět shopaholiků (2009)
Pokud mám být co nejvíc objektivní, tak srovnám s Devil wears Prada. Je to jistě jiná liga ale i při této nenáročné komedii se dobrě pobavíte.
Nahá pastýřka (1966)
Výborná detektivka se zajímavým tématem. Exkluzivně Nedbal included hraje skvostně.