Recenze (1 297)
Filosofská historie (1937)
Příliš nudné a strojené na dnešní dobu, ničím mě to nezaujalo. Je spoustu jiných lepších snímků i z této doby.
Krakatit (1948)
Dnes už "zlatá" klasika české kinematografie. Excelentní herci.
Moneyball (2011)
Nikdy jsem nemyslel že se mi bude tak moc líbit film o baseballu, který moc nemusím. Důkaz, že výborný film se dá natočit i bez efektů a počítačové animace. Poutavý a silně dramatický příběh který mě neskutečně bavil. Velké překvapení od Pitta.
Čtyři lvi (2010)
Ne všichni muslimové jsou tak tupí jako tato banda, bohužel. Je to svinstvo ten islám.
Máme papeže! (2011)
Ze začátku to celkem šlo, později ale se děj obrací spíše ke komedii či parodii. Asi jsem čekal jiný průběh nebo větší drama.
Expendables: Postradatelní (2010)
Akční film je to pouze průměr. Stallone a hlavně Statham podávají ale skvělé výkony. Potěší pár retro hlášek, i krátká přítomnost Arnieho, škoda že si neužil více akce. Po tomto filmu opět mátě chuť shlédnout nějakého Ramba...
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
V dokumentu uvedli, že díky omezené stopáži museli spoustu skečů vystříahat. I tak se mi to moooc líbilo, viděl jsem to několikrát.
Prázdniny pana Beana (2007)
Trošičku se už opakující témata, ale jen místy, dost jsem se nasmál. Nenáročná letní komedie kterou stojí zato vidět.
Za trnkovým keřem (1980)
Tento díl se mi zdál nejzábavnější, ale jinak celkově pěkná serie která neurazí.
Na pytlácké stezce (1979)
Nelze nic většího vytknout. Velmi konzistentní trilogie, vyrovnaná svou kvalitou.