Recenze (413)
Hra o trůny - Nejvyšší vrabčák (2015) (epizoda)
První polovina epizoda výborná, bohužel druhá nudná a zmatená.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Super zábava, i když to mohl být trochu větší nářez, škoda těch děr v logice.
Poslední oběť - Kapitola první (2023) (epizoda)
Nuda..., po povedené Půlnoční zpovědi poněkud zklamání.
Children of the Corn (2020)
Nové Kukuřičné děti dopadly docela dobře, jasně, je tam hromada děr v logice, hloupé chování některých dospělých... Naopak přibylo drsných scén a s přiměřenou stopáží to docela rychle uteklo. Hodnocení sráží příšerné CGI na konci. 6-6,5/10
The Doll (2016)
Začátek trochu nudnější, konec, až na scénu s netopýry, byl super. Škoda, že to nebylo o 15-20 minut kratší, protože jinak bych dal 4 hvězdy.
Vřískot 6 (2023)
Nejen, že pokračování drží svoji kvalitu, ono ji ještě zvyšuje. Vřískot 6 přináší několik svěžích nápadů, vcetne brutálních zabití, ale také pro mě nejnapínavější a nejlepší scény ze série (např. útok v bytě+ přelézání po žebříku, metro, útok na Gale). Od originálu a čtyřce nejlepší díl. 10/10 1-4-6-2-3-5
Sedm schodů k moci - Epizoda 2 (2023) (epizoda)
Na poměry Tv prima opravdu výborný seriál, nemůžu se od toho odtrhnout.
Scream: Legacy (2022)
Povedený „fan” film, kterému prospívá hlavně jeho krátká stopáž. Je to kvalitnější než většina hororů, které dávají v kině. 7/10
Zmeškaný hovor (2008)
Za mě příjemné překvapení, zvrat na konci byl povedený, bavilo mě to. 7/10
Černé vdovy - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Dost příjemný začátek série...