Recenze (413)
Chůva na zabití: Krvavá královna (2020)
Po skvělé jedničce bohužel přichází trapná, nereálná, zbytečná dvojka... Byla to naprostá kopie jedničky, některé podobné scény se tam vyskytly. Skvělá Samara Weaving, tam byla jenom chvilku a to na konci... Ještě k tomu ten konec stál za nic. Pro mne obrovské zklamání a prosím už ne, další díly. 30%
Chůva na zabití (2017)
Skvělá hororová komedie, skvělá Samara Weaving. 75%
Fantasy Island (2020)
Vcelku zajímavý počin, opravdu žádná sláva to nebyla, ale je to minimálně průměrný film. 55%
Bajkeři (2017)
Upřímně nechápu, co všichni mají... Je to skvělý film, dost vtipný, u mě na 4⭐
Chata na prodej (2018)
Naprosto příšerný film, nevtipný, o ničem..
Eli (2019)
Celý film (kromě konce) byl skvělý, udělil bych mu 4 hvězdy. Bohužel, konec mě hrozně moc zklamal a vznikla z toho šílená slátanina... 55%
Noční můry z temnot (2019)
Skvělý horor, napínavý..
Slunečná - Epidemie (2020) (epizoda)
l
Do temnoty - Série 1 (2018) (série)
Některé díly byly skvělé, nekteré průměrné, bohužel některé i dost špatné. 55%
Živí mrtví - Tady Negan (2021) (epizoda)
Rozhodně nejlepší bonusový díl, pátou hvězdu přidávám za to, že to bylo o 100% lepší, než minulé bonusy.