Recenze (634)
Láska nebeská (2003)
Je to krása. Přesvědčte se sami.
Lepší pozdě nežli později (2003)
Nejsilnějšími zbraněmi tohohle filmu jsou Diane Keaton a Jack Nicholson, oba obsazení podle svých obvyklých typů a oba opět skvělí. Určitě stojí za vidění, stejně jako mladší "sourozenecký" snímek od Nancy Meyersové, tedy Nějak se to komplikuje.
Mezi námi děvčaty (2003)
Vtipná rodinná komedie. Jamie Lee Curtis a Lindsey Lohan to spolu docela seklo, je příjemné zase viděl LiLo jinde než na stránkách bulvárních časopisů...
Námořní vyšetřovací služba (2003) (seriál)
Ne, seriál NCIS mě nezaujal, a kdybych si měla vybrat, vždycky dám přednost Mac a Harmovi z JAGu.
O.C. (2003) (seriál)
Za díly s Olivií Wilde. Proti tomuhle je i Dawsonův svět vyzrálé televizní dílo.
Odložené případy (2003) (seriál)
I přes občas poněkud méně pravděpodobné bádání v minulosti a zázračné nalézání nových důkazů dávám 4 hvězdičky a to kvůli skvěle stylizovaným prostřihům do minulosti (kostýmy, hudba,...). Příště prosím méně patosu v závěrečné scéně...
Show Ellen DeGeneresové (2003) (pořad)
Ellen jsem objevila poměrně nedávno, ale musím říct, že mě vážně baví. Má skvělé stand up monology, taneční kreace a vážně dobré hlášky, z nichž dobrá třetina je na její vlastní účet. A po jejím už deset let probíraném coming outu v seriálu Ellen ze sebe neudělala militantní feministku a LGBT aktivistku, ale vypracovala se od nuly na skvělou moderátorku (viz Oscaři). Letos 2 ceny Daytime Emmys____Letošní (2011) update: až se Oprah odporoučí na svůj kanál OWN, myslím, že Ellen daytime oprávněně ovládne...:)
Trio z Belleville (2003)
Ach, mějte mě za ignoranta a neznaboha, ale ač mě hudba těchhle trojčat uchvátila (viz Django a Josephine, na ty dva bych se vydržela dívat donekonečna) a výtvarná stylizace okouzlila, děj snímku mě nechal zcela chladnou (asi jako jednu z nedovařených žab z Bellevilleské stoky). Snad až ty první takty Marseillaisy jako oslava padouchova skonu dokázaly vyloudit na mé tváři úsměv. Bohužel. Upřímně váhám mezi 2 a 3 hvězdami, nechám to na 3 s úctou k Chometovi (jehož kratičký segment z Paříži, miluji tě mě potěšil velmi).
Ztraceno v překladu (2003)
Myslím, že popisovat kvality tohohle filmu by bylo stejně marné, jako snažit se porozumět tomu, co na závěr šeptá Bob do ouška Charlotte.
Beze stopy (2002) (seriál)
Miluju CSI, vcelku bez úhony snesu občasný patos Odložených případů a Beze stopy stojí někde uprostřed. Inteligentní seriál, dobře obsazený, co víc si v rámci žánru přát.