Recenze (3 092)
Ucho (1970)
Vždy chrochtám blahem, když narazím na český film, který je po všech stránkách parádní. Scénář, herci, atmosféra, není co dodat. Jsem strašně rád, že jsem nemusel žít v systému, který tak příšerně degradoval lidskou duši.
27 šatů (2008)
Chemie mezi hlavní dvojicí podle mě příliš nepracuje, mnohem více mě bavily scény se sestrou a šéfem. Těch hluchých míst tam bylo až příliš.
Kalifornie (1993)
Průměrný film s nadprůměrnými herci. Samozřejmě nemohla chybět Juliette Lewis, která měla v první polovině 90. let své nejlepší období.
Takoví normální zabijáci (1994)
Z obyčejného zabijáckého příběhu je velká óda na moderní společnost. A že se to Tarantinovi nelíbilo? Možná to Stone natočil líp, než by to kdy dokázal Quentin.
King Kong (1976)
Technika pokročila, ale Konga mi je líto vždycky tak jako tak.
Ruiny (2008)
U některých scén mi do smíchu nebylo, hezky se budovala atmosféra a krve taky není málo, i když amputace nohou pomocí kamene a zálesáckého nože může napadnout asi jenom amerického studenta medicíny.
Krajina střelců (2003)
Pro mě poctivý western se vším všudy. Není dokonalý, není dokonale natočen a některé scény působí až moc pateticky, ale co, Kostějovi už není 30. Celou dobu mě film bavil a rád se na něj podívam ještě jednou.
Drsný Harry (1971)
Inspektor Callahan, člověk, který si se světem vyrovnává vlastní účty. Eastwood dává své postavě hloubku a tím se Harry stává kultovním.
Rhythm Nation 1814 (1989) (hudební videoklip)
Jacksonovic rodina to má zkrátka v krvi.
Fargo (1996)
Fargo mě u srdce nechytilo tolik jak jsem čekal, ale herecké výkony jsou bez debat. Na druhé zhlédnutí neuvěřitelná zábava a Buscemi je bůh. 8/2021.