Recenze (1 488)
Argylle: Tajný agent (2024)
Disko songy počas bitiek, za to dám aspoň 1* dole, ugh. ................. Ten film má málo pozitív, jedným z nich a ai najvôčším je Dua Lipa, ktorú nechali umrieť po pár minútach. Gz, lol. ...................... Skočila na chrbát na ktorom mala tvrdý batoh. x'D.................. Tá úbohá vykrádačka mačky-Flerkena z Marvelu a Winter Soldiera aj Capt Amerika... Záverečné akcie (farebný dym, korčule na rope) - horšie sa to ani nedalo urobiť, grc.
Duna: Část druhá (2024)
btw........ kto to videl len raz, I feel sry 4 your loss.............. uniklo ti toho toľko veľa . . .
Irské přání (2024)
"Lindsay Lohan už je stařena" by filipvrbik.... x'D
Kosmonaut z Čech (2024)
Adam Sandler? Sure! ... x'D
Madam Web (2024)
Lol, som v 5. minúte a tie CGI efekty "nindža ľudí" ako skáču po stromoch sú trestuhodne úbohé a lacné!
Mladá dáma (2024)
Najlepšia rozprávka I ever frikin saw! A to riadne brutálna, "unrated".
Reacher - Policajt z New Yorku (2024) (epizoda)
Tá dvojitá prestrelka a naháňačka bola supertrápna. Oni sa vybavia pištoľkami, keď vedia že tamtí budú mať samopale, pušky... Potom, sme 4 a ideme zabiť veľkú gorilu a tak sa rozdelíme, tak aby sme zreuinovali výhodu našej presily a boli jeden na jedného, proti veľkej gorile... That was smart, lol. Ja chápem že ináč to možno veľmi nejde natočiť, ale nemôžem na to nenadávať xD . Je to buuulšit ! Hehe .......... Policajt hrdinsky vyjde spoza auta a ide proti trom útočníkom ktorí sa stále krijú za autom , naviac majú samopal...... Naprostá seriálová lacnota.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Asi tak zhruba že nekonečne zábavnejšie bolo čítanie nasratých recenzií tu ako samotný film.
Shiti Hanta (2024)
Súboj s BDSM woman bol ssso good, to bol skutočný finálny súboj. ♥ :) Škoda že cica mica potom vybuchla, tss :( .................. Toho spomaleného Wicka by ste tu nemali spomínať, ugh, to už radšej Nea, vtedy bol Reeves ešte mladý a rýchlejší.
Ahsoka (2023) (seriál)
bliss