Recenze (163)
Zama (2017)
Absolutne bezvyznamna chujovina, zadne umeni, zadna zabava, asi jen pro par mistnich filmovych rozumbradu😋
Tvář (2018)
Polski punk-gorolia, kde moralku postradaji jak obyvatele, tak predevsim katolici-a v tom tvurce obdivuji, neb v pl startovat do prohnile cirkve je ten nejstrasnejsi hrich...
Poslední zúčtování (2018)
Akcnaku je posledni dobou jako safranu, takze diky za toto becko...
Dvojí hra (2009)
Prekombinovane, preplacane...
Útok z hlubin (2018)
Copak je to za vojaka po 30 letech a v americke uniforme, uz jen hapkova muzika schazi😁
Nepředstavitelné (2018)
Tyto “nove horizonty” mohou uchvatit fakt jen mistni podivne exhiby jako je radek99, je to svym zpusobem zajimave, tak stejne jako to je nahovno...
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
Skoda tech odusevnelych vykleslovani postav nekdy od pateho dilu, jinak bomba...
První člověk (2018)
Vremja pjervych po americku, vremja bylo lepsi😁
USS Indianapolis: Boj o přežití (2016)
Prvnich 10 minut to vypadalo nadejne, pak se to zvrhlo v parodii na filmy o zralokovi prechazejici v parodii na americky establishement...
Na shledanou tam nahoře (2017)
Umelecke dilo a to muzu...👌👌👌