Poslední recenze (6)
Všechno nebo nic (2017)
České tvorbě už nějakou dobu úplně nefandím, takže jsem se bála kliknout na tlačítko play. Nakonec to ale nebyla taková tragédie, ba naopak mě film v některých momentech mile překvapil. Pauhofová má moje sympatie, Issová se mi tady líbila zatím asi nejvíc a byla jsem ráda, že jsem po dlouhé době spatřila zrzavého mladíka z muzikálu Rebelové, i když mi dalo chvíli zabrat než jsem ho poznala. Zklamal mě velmi okatý dabing a postava Lindy, jejíž nohy se při pohledu na zrádce automaticky roztáhly, byla na facku. Nějak jsem jí prostě nemohla fandit, aby došla ke šťastnému konci, když si všechno posrala sama.
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Na některé herce se po tomhle filmu už nikdy nedokážu dívat tak jako dřív. Pokud mě někdo svým účinkováním v tomto paskvilu obzvlášť zklamal, byl to Dvořák. Přiznám se, že nebýt toho, že se tahle tragédie objevila na Netflixu, ani bych si ji vzhledem k hodnocení nepustila. Bohužel nespavost dělá s člověkem divy a já podlehla pokušení zkusit, zda se skutečně jedná o takový odpad, jak tady v mnoha komentářích zaznělo. Minuty strávené sledováním považuji za jedny z těch nejhůře strávených v mém životě a pociťuji hlubokou lítost vůči nešťastníkům, kteří na tuhle podivnost šli do kina a utratili za to peníze.
Premiér (2019) (seriál)
Asi nikdy jsem neměla takovou chuť se po minutě sledování televize oběsit. Tenhle čas už mi nikdo nevrátí.