Oblíbené seriály (7)
Simpsonovi (1989)
Simpsonovi mají duši, charizma i spoustu humoru rozličného druhu. A proto každý den svádím urputný boj o místo před televizí, i když jsem každý díl viděl alespoň dvacetkrát :-) Prostě láska na celý život.
Futurama (1999)
Vesmír. Připadá nám jakoby se rozpínal do nekonečna. Ale pak dojdeš na konec a gorila po tobě začne házet sudy.....
Červený trpaslík (1988)
Vynikající parodický seriál se skvělými hlavními hrdiny a neuvěřitelnou kupou parádních hlášek. A to vše od autorů jinak odpadových počinů.
Star Trek: Nová generace (1987)
Nová generace je sice trochu prvplánově akční a vůbec mainstreamovsky přitažlivá, to ovšem neznamená, že by bylo podřadná. Ba naopak! Star Trek nikdy nebyl poutavější a dobrodružnější! K tomu si připočtěme vysokou technikckou kvalitu (na seriál z konce osmdesátých let) a několik skvělých vymožeností, které Nová generace dala ST světu (miluju Borgy!) a máme tady jasnou legendu televizních seiálů.
M*A*S*H (1972)
Příliš mnoho dílů = několik hluchých míst, několik opakujících se prvků. Přesto jeden z nejlepších seriálů všech dob.