Recenze (627)
Fallout (2024) (seriál)
Pamatuju si, jak jsem jako dítě hrál celý léto Fallout 1 a 2. Byly to pro mě absolutně kultovní hry a jedny z těch nejlepších v životě - celej ten zážitek pro mě byl pecka. Některý děcka byly venku, já v totálním pařáku seděl u komplu a pařil tuhle geniální RPG klasiku. Pak vznikly ty další 3D Fallouty - 3 a New Vegas má taky super feeling. A já si vždycky říkal, proč nevzniknou filmy nebo seriály, že je to super brand a rád bych se do toho ponořil i z hlediska diváka. A pomalu 30 let od prvního Fallouta vznikl seriál a je to absolutní pecka. Chápu, že pro někoho kdo nezná hry to nemusí být úplně libové, ale já si to užil maximálně a vytěžil každej odkaz, kterej v seriálu byl. Díky za tuto super podívanou, mé srdíčko zaplesalo!
Marťan (2015)
Pokud se chcete podívat na parádní sci-fi z prostředí Marsu a kosmonautiky, tak tento Ridleyho počin je fakt dobrej!
Pasažéři (2016)
Po dlouhé době sci-fi, který mě fakt bavilo. Má všechny prvky toho co mám rád. Jedna hvězdička dolů za totálně klišoidní konec. Ten shazuje celej film.
Batman (1989)
Burtona mám rád, ale tohle mi nějak nesedlo. Jeho atmosféra je evidentní, ale celej ten scénář mi přišel takovej nedomyšlenej. Bojový scény byly taky špatný. Jako věřím, že si v tom hodně lidí najde svoje a v žádným případě nejde říct, že by šlo o špatnej film, ale mně to něco chybí.
Poslední pokušení Krista (1988)
Kdybych tohle viděl v 15ti, tak bych si řekl, že je to hrozná kravina. Ale ona není. Jedná se o nějakou alternativní verzi příběhu Ježíše Krista a je to fascinující.
Království nebeské (2005)
Tady nejde dát míň jak plnej počet hvězdiček. Prostě poctivá filmařina z doby, kdy Ridley netočil sračky jako Prometheus.
The Walking Dead: Daryl Dixon (2023) (seriál)
Za mě nejlepší spin off Walking dead. Oproti ostatním spin offům tady scénaristi nefetovali a udělali poměrně dobrej příběh. Evropský prostředí a hrady jsou taky super a celý je to takový víc vážnější než normální Walking dead.
The Walking Dead: The Ones Who Live (2024) (seriál)
Posledních X sérií Walking dead mě už přišla jak kravina. Tohle ale bylo dobrý, sice tu bylo pár scénáristických nesmyslů a pro úplnost by si to zasloužilo ještě tak dva díly, ale bylo to dobrý. Příjemná podívaná.
Pornhub: Sex, prachy a internet (2023)
Ze začátku jsem čekal, že se bude jednat o jednostranej dokument, kterej kritizuje PornHub, ale zmýlil jsem se. Dokument nakousl plusy i minusy nejenom Pornhubu, ale také pornoprůmyslu, serverů jako je PornHub nebo pozadí organizace kritizující Pornhub. Zpracování se mi líbilo.
MovieZone Live! (2010) (pořad)
Co se týká kostýmů a výpravy, tak je to odpad. Trochu mi taky vadí, že chlapci jsou často opilí. Šikana mezi svými kolegy taky není to nejlepší. Ale i přes toto všechno jim dám 4 hvězdičky a doufám, že do budoucna se začnou chovat trochu slušně.