Recenze (378)
Like House (2021) (pořad)
"Na tohle jsem asi moc starej" - pan Václav, 33 let
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Asi jsem se na Netflixu překlepl a pustil jinej seriál. Všichni mě lákali na akční kriminálku, která má slabší první dva díly a pak se to pekelně rozjede. Já si pustil telenovelu, která má první dva díly dobrý a pak to jde do pekel.
Babicova televize (2021) (pořad)
Taková pecka, že se to ani nedá hodnotit :-)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Snyderova verze je lepší než Whedonova (úkol tak jednoduchej, že lze polemizovat nad tím, zda se to dá brát jako úspěch), ale víc jak neprůměrnější ze všech nejprůměrnějších filmů to nebude.
Wonder Woman 1984 (2020)
Takže když si prezident USA přeje víc atomovek, tak se najednou zjeví, ale když chce Gal svýho nabíječe, tak se jeho duše zhmotní v těle nějakýho no-name týpka...aha...kam zmizela duše no-name panáka?! A to je ten nejmenší problém, kterej tenhle film má.
Tenet (2020)
Nolan ode mě vždycky dostal plnej počet, tady si je taky zaslouží...ale inverzní plnej počet.
Joker (2019)
Film o tom jak magor zůstane magorem. Dvě hodiny o ničem.
Zaklínač (2019) (seriál)
Je to velký, je to drahý, ale po dvou řadách je to podprůměr.
Terminátor: Temný osud (2019)
For John
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Chastain ten peroxid fakt nesluší