Recenze (378)
Pot a krev (2013)
Namachrovaný steroiďáci chtěli zbohatnout. Možná by se jim to i povedlo, kdyby to nebyli totální kreténi.
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
Velice povedený návrat na vrchol
Pár nenormálních aktivit (2013)
Mnohanásobně zábavnější než Paranormal Activity. Během necelý hodinky a půl tady udělá duch víc paseky, než ve všech PA dohromady.
Atlas mraků (2012)
Tříhodinová nuda s epileptickým střihem. Zpatlanina šesti filmů, mezi kterými se překakuje tak rychle a chaoticky, že si člověk nedokáže vybudovat žádný vztah k žádné postavě a děj proto nevzbuzuje žádné emoce. Použití několika málo herců, kteří se objevují ve všech příbězích asi nebyl nejšťastnější nápad. Hugo Weaving jako zdravotní sestřička vzbudí úsměv, ale jako Korejec, to je teprve ta lidová pecka, která vás zabije. Lepší tříhodinový film už je i Avatar.
Rudý úsvit: Nová krev (2012)
Čekal jsem, že to bude naprostá nuda a opak je pravdou. Já se bavil.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Stručně...Bella je upír, všechno zvládá. Zlí upíři chtějí zabíjet, Bella a spol. musí sestavit tým upírů s různými schopnostmi, aby se ubránili (X-men: První třída). Zlí upíři příjdou, spustí se obrovská bitva, kde spousta upírů a vlkodlaků zařve. Pak se ukáže, že bitva byla pouze vidina budoucnosti a protože se hlavní záporák bojí své smrti, tak radši odejde bez boje. O členech X-upírů nevíme prakticky nic (děkuji, paní Meyerová, za velice podrobný popis postav, se kterými bych se rád stotožnil, nebo s nimi aspoň soucítil). Vývoj postav, pokud se to tak dá pojmenovat, je maximálně tak změna z paka na mega pako. Největšího blbce udělají z otce Belly, kterýmu neřeknou prakticky nic než, že je Bella maminka a všechno ostatní je přísně tajné. Finální bitva je docela dobrá a má spád, takže jedna hvězdička to nakonec bude. Kdybych měl hodnotit celou ságu komplet, tak je to jasnej odpad. Na týhle sáze je špatně úplně všechno, dialogy, postavy, neuvěřitelně roztahanej příběh. Na druhou stranu jsem díky těmto filmům konečně zjistil, proč jsou slečny v mym okolí (jak to jenom říct jemně) tak trochu jeblý. Moc žerou Twilight a myslí si, že je to nejromantičtější sága všech dob. A že Paranormal activity jsou nejděsivější horory všech dob.
Paranormal Activity 4 (2012)
Další pokus o získání jedné hvězdy opět nevyšel...třeba to příští rok vyjde a Paranormal Activity 5 ode mě hvězdičku dostane. Myslim, že všichni víme, že nejspíš ne.
Černobylské deníky (2012)
Nebyl původní název "Paranormal Activity: Story from Chernobyl"?! Kvalitou filmu to totiž do série PA sedí.
Raubíř Ralf (2012)
Na papíře možná Ralfův příběh vypadá poněkud dětinsky, ale na plátně funguje dokonale. Sem tam nějaká narážka na film, nebo hru, občas si hodí cameo i nějaká ta slavnější postava z her. Doufám, že bude dvojka a třeba příjde i Mario, ten totiž vždycky chodí pozdě.
Temný rytíř povstal (2012)
Myslel jsem si, že Temný rytíř nepůjde překonat. Recenze po celém světě tomu napovídaly. Ale u mě na plné čáře vítězí Dark Knight Rises. Epický konec epické ságy.