Poslední recenze (40)
Nabarvené ptáče (2019)
Kdyby velevážený pan Marhoul dokázal natočit pořádný film, nemusel by na sebe poutat pozornost touhle lacinou násilnou pseudo uměleckou, těžce vykalkulovanou sra*kou. Ani nechci vědět, kolik rádoby milovníků umění tady nad tou zvráceností bude zase onanovat a hodnotit plným počtem. Jednoznačně odpad!
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Ohnivý pohár mě zas až tolik nezklamal, jako některé ostatní diváky. Scéna, kdy Voldemort ožije je výborná, obzvlášť se mi libí ta socha smrťáka, která Harryho přidržuje na hrobě Voldemortova otce. Takže jedna * za Alana Rickmana, jedna * za Ralpha Fiennese, dvě** za tu hřbitovní seanci.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Já toho Eddieho Redmayna fakt nemůžu, pořád v něm vidím Dánskou dívku a tím mi kazí celý film. Jedna hvězda za hrabáka, druhá za ostatní digi potvory a třetí za návrat do kouzelnického světa. A to jsem ještě fakt hodná...