Poslední recenze (12)
Zimní prázdniny (2023)
Krásný a příjemný film, který zahřeje u srdce. Nejsou potřeba složité zápletky a milion zvratů v ději, aby byl snímek kvalitní. Stačí dobře napsané dialogy a důraz na atmosféru, kterou podtrhuje dobrá kamera. Celé to vypadá tak pohodově retro a člověku nezbývá nic jiného než se usmívat a film si opravdu užívat. Hlavní trio nemá chybu. Jediná škoda je, že se k nám film dostal až po Vánocích.
Top Gun: Maverick (2022)
Všichni říkali, že je to dobrý... a měli pravdu. Lepší než první Top Gun. Jediné, co mě mrzí je, že jsem to neviděla v kině, protože tenhle film si to opravdu zaslouží.
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Mně se to líbilo. Jo… spousta věcí nedává smysl a jednání postav je občas nelogické a některé jsou i celkem otravné (Reva mi celou dobu dost pila krev),… ALE… Ewan McGregor byl super. Hayden mohl dostat víc prostoru jako Anakin (čekala jsem víc flashbacků), ale i s tím málem, co dostal, mě dost bavil. Vím, že spousta lidí kritizuje malou Leiu, ale já jsem celkem uvítala, že se seriál točil kolem ní a překvapivě ne kolem Luka. Je to spíš průměr, ale já dávám neobjektivně vyšší hodnocení kvůli nostalgii, sympatickému Ewanovi a závěrečnému rozhovoru mezi Vaderem a Obi-wanem.