Recenze (38)
Hrozba smrti (2024)
Nechapu, co se zase zdejsim uzivatelum nezda. Je to akcni film, nic vic. Remeslne slusne zvladnute a na pomery Amazonu to ani netlaci diverzitu. Za me dobry
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Pohadka prekvapila. Krasne exteriery, nove neokoukane tvare, zajimavy pribeh.
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Ocenuji zejmena prostredi a praci kameramana.
The Gray Man (2022)
Netflix mile prekvapil. Film na 4*. Davam hvezdu navic za sceny z meho mesta.
Padesát odstínů šedi (2015)
Od filmu jsem moc nečekal. Z části taky kvuli komentářům a hodnocením zde. Nemůžu ale říct, že by šlo vyloženě o tragédii. Ty dvě hoďky se daly vydržet v pohodě. Chyběla mi na příběhu větší hloubka postav a směr, kterým by se měl příběh udávat. Takhle to v podstatě vypadá, že jde jen o scény hrubšího sexu a zkoušení, co až hlavní hrdinka vydrží. Její postava taky neni napsaná úplně ideálně, a to ani nemluvě o hereckém výkonu slečny Johnson. V kontrastu s hodnocením ostatních uživatelů zvedám své hodnocení na 3*. Je spousta horších filmů, i v kině a myslim si, že hodnocení odpad si film opravdu nezaslouží.
Fakjů pane učiteli (2013)
Ale jo. Proč ne. Co čekáte od komedie? Že se budete furt řehtat. Ale kolikrát se to skutečně povede? Poslední dobou moc ne. Konečně jeden film, který splnil svůj účel. Zaki Müller je přesně typ učitele který potřebuje nejen školství v Německu, ale i u nás. A když to přehání, pak to teprve stojí za to. Scéna s automatem mě dostala.
Jackass: Děda Mizera (2013)
Čekal jsem jízdu jako v Jackass a místo toho jsem dostal film, ve kterém byli 2 scény, které dokázaly pobavit, z nihž jednu už tvůrci ukázali v traileru. Né, že bych to dopředu nevěděl, jelikož jsem si četl před shlédnutím filmu komentáře zde. Rozhodl jsem se je ale ignorovat, jelikož zdejší uživatelé maji tendenci být příliš přísní. Tentokrát jim ale musim dát za pravdu. Spousta scén má slibný začátek, ale nejsou dotažené do konce tak, aby dokázaly pobavit. Kvuli 10 minutám zábavných záběrů nemá cenu přetrpět zbývajících 80 minut nudy.
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
5 hvězd za provedení a za fakt, že jsem si mohl všechny díly pustit na webu České Televize.
Cesta (2009)
Takhle depresivní film jsem dlouho neviděl. Jestli takhle bude vypadat post-apo svět, pak v něm žít nechci.
Karanténa (2008)
Říkejte mi filmovej barbar, ale mě se to líbilo víc než originál. Možná to bude tim, že jsem se na to díval před originálem a až tady se dozvěděl, že je to vlastně kompletní předělávka. Karanténa má oproti REC víc scén a celkově mě děsila víc.