rikitiki

rikitiki

Johana Jahůdková

okres Praha

42 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 20 38 57 75
    • 1.9.2017  13:30

    O tulipánech se neřekne víc, než že za ně Holanďané v 17. století zaplatili jako za dům. Proč, jak, co s nimi pak dělali: pěstovali, přeprodávali: komu? Nic z toho snímek ani nenaznačí, takže tulipánový trh je pro diváka zmateným rejem, kterýž musí akceptovat a moc nad tím nepřemýšlet. _____ O horečce toho taky moc nepadne. Jestli jí má být údajná vášeň mezi mladou manželkou a malířem, tak leda houby, protože tihle dva se kolem sebe jen ochomýtají a pak se na sebe najednou vrhnou, aniž by z toho byla patrná láska. Spíš to vypadá na čistě sexuální záležitost z nedostatku jiných příležitostí. ___ Snímek dále pojednává o: nedostatku těhotenství, nadbytku těhotenství, ženském klášteře podnikajícím v tulipánovém byznysu, zadluženosti, snaze dosáhnout manželství, snaze vymanit se manželství a začátcích gynekologie. Je toho přespříliš. K tomu všemu postavy řeší své problémy stupidně. Jistě: pro drahocennou věc si pošlu toho nejnespolehlivějšího člověka v místnosti. Samozřejmě, z manželství se snažím vyvléknout tou nejkomplikovanější lstí od dob Romea a Julie. Jednoznačně: když mě někdo zklame, tak se všeho vzdám a vyrazím na doživotní exotickou dovolenou. Když dojdou nápady, jak posunout děj, tak pomůže nějaká nesmyslná náhoda. _____ Takže snímek neví, co chce vyprávět a vyklouzne z toho překvapivou, ale bohužel neuspokojivou pointou. Všechno to bylo vyprávění pro jednu dívenku o tom, jak přišla na svět. Je to pointa hodná seriálu Jak jsem potkal vaši matku, protože je stejně tak natahovaná, ale ani zdaleka ne tak vtipná a ironická. ____ K pozitivům patří výprava: všichni vypadají jako by zdrhli z obrazů Vermeera van Delfta a někteří cestou vykradli krajkářskou dílnu. Obdivuhodná (i když dnes nenapodobitelná) je náborová taktika holandského námořnictva. Měla sice jisté mezery v etice, ale její úspěšnost byla stoprocentní. „Vítej u maríny!“ /1. 9. 17./

    • 31.8.2017  16:41
    Stážista (2015)
    **

    Seriózní a trochu kožený důchodce, který si hledá nové pracovní uplatnění jako stážista v rozevláté hipsterské firmě, slibuje zárodek slušné komedie. Zvlášť, když seniora hraje Robert De Niro, druhdy představitel hodně drsných chlapíků, kteří by takovou rozjuchanou firmičku dokázali srovnat jediným pohledem. ____ Začátek filmu slibný námět naplňuje. Robert sice mohl víc vzdorovat ležérní atmosféře oděvního e-shopu a jeho mladí kolegové ho nemuseli přijmout až tak snadno a rychle, ale budiž…. Horší je, že tím se vyčerpalo hlavní téma hned v úvodu a místo něj nastupuje jakýsi zástupný vztah otce a dcery mezi postarším stážistou a mladou šéfovou, které firma i rodina přerůstají přes hlavu. A z komedie je náhle upocené melodrama, které disponuje i jednou děsně cool přechytralou holčičkou s kudrlinkami. /31. 8. 17./

    • 31.8.2017  16:33

    Kdo by řekl, že v sobě Clint Eastwood na svá stará kovbojská kolena a ještě u skoro dokumentárního dramatu, objeví smysl pro humor? Nevím, kde ho celá léta skrýval, ale v tomhle filmu to vypadá, že si na to najednou vzpomněl. Snímek se vyznačuje úspornou atmosférou, přesnou a opakovanou popisností, přesto neztrácí napětí ani emoce. Drama se odehrává v několika časových rovinách a nabízí pohled na celou situaci z různých úhlů a od různých aktérů. A divák ani nedýchá. ____ Jediné, co Eastwoodovi vyčítám, je role vyšetřovací komise, které v zájmu dramatičnosti předepsal skoro inkviziční chování. Nevěřím, že to tak bylo a naopak se dá snadno dohledat, že se vyšetřovatelé nesnažili kapitána za každou cenu potopit. Je mi jasné, že se to režisérovi hodilo, protože výsledek přistání na vodě znal celý svět a on do toho chtěl vnést více napětí. Připadá mi to ale hodně nefér vzhledem k tomu, že vyšetřovatelé jsou reální lidé. /31. 8. 17./

    • 31.8.2017  16:19

    Představuji si to takto: Jared Leto dostal nabídku na Jokera, a tak si domluvil pracovní schůzku s Démoničností. Ta přišla, koukla se na Leta, pohladila ho po hlavičce, koupila mu vanilkovou zmrzlinu a smála se celou cestu domů. A Jared Leto musel vystačit jen s tím, co má, tudíž zahrál Jokera jako unuděného zhulence, který by byl radši někde úplně jinde. ____ Téhle vycmrdlé parodii na charismatického záporáka odpovídá i film, který je přeplácaný motivy i postavami, z nichž mnohé mají za cíl jen zaplnit plátno (například ten zloděj nebo maskovaná šermířka). Příběh je originální: politička prosadí vznik party superpadouchů, protože oni jediní mohou zachránit svět před superpadouchem, který se osvobodil jenom proto, že politička sestavila partu superpadouchů….. Je to takové Udělej si sám: vytvoř si cíl i prostředek, jak ho zničit. ___ Z tuctových scén bitek a pobrekování za ztracenými dětmi a láskami, se vyloupla jako jediná zapamatováníhodná Harley Quinn, která na provaze visícím z helikoptéry zavlnila svoji smrtelně sexy variaci na striptýzový tanec u tyče. /31. 8. 17./

    • 31.8.2017  16:02
    Cena svobody (2014)
    ***

    Zajímavý, dramatický i dost tragický příběh, ale působil na mě odtažitě. Jakoby hrdinové, kteří museli po léta překonávat nepředstavitelné věci, byli jen typizované figurky. Zatímco Reese Witherspoon se z toho naopak vyloupla jako plnohodnotná postava. Nedostatečně bylo ukázáno přizpůsobení se americké kultuře, která na vykořeněné Súdánce musela působit jako z cizí galaxie. Jen slabým náznakem se připomnělo, že následkem dlouholetého strádání mohou být i psychické problémy. ___ Na to, aby se tenhle snímek silněji dotknul i mého srdce, by musel obsahovat víc emocí a uvěřitelnější charaktery, které by měly dostatek času se rozvinout. /31. 8. 17./

    • 31.8.2017  15:52
    Zpívej (2016)
    ***

    Kdyby z toho udělali parodii na různé pěvecké soutěže, kde většinou úchylní interpreti předstupují před úchylné publikum, mohla z toho být sranda. Jenomže film nabízí pouze další z variant na téma: Přes překážky ke hvězdám. Je to čirý průměr, s jediným světlejším bodem – slušnou parodií na Normu Desmond ze Sunset Blvd./31. 8. 17./

    • 31.8.2017  15:45

    Je to od Francouzů odvaha nebo drzost, když si vezmou bytostně britskou předlohu a ikonického Hercula Poirota předělají na tuctového francouzského detektiva? Právo by jim na to snad mohlo dát jedině Poirotovo francouzsky znějící jméno, ale vždyť se chudák detektiv obdařený šedými buňkami vždycky tolik vzpouzel, když ho někdo považoval za Francouze! Takže to chápu tak, že tohle natočili Francouzi jako pomstu. A nepovedenou. Jejich detektiv nemá žádný charakter, jeho asistentka, alias tupá bloncka, je jen karikaturou, protivná novinářka je vážně protivná a celý příběh je hloupě natočený i napsaný. Tím nemyslím Agathu, ale tuhle podivnou odvozeninu od ní. Detektiv vůbec nepátrá, nedává dohromady žádné stopy a nitky vedoucí k rafinovanému zločinu. On na to prostě a jednoduše přijde, aniž by se divákům vysvětlilo, jak na to vlastně přišel. Je to ztráta času. /31. 8. 17./

    • 23.8.2017  17:19

    Fascinující příběh, průměrný film. Přemýšlela jsem, co by musel mít Masaj, abych kvůli němu všechno opustila a šla žít do buše. Odpověď byla jednoduchá: Nic. Radši bych seděla v Praze, v klimatizovaném baru s orosenou sklenkou v ruce a zapíjela zlomené srdce, než bych dobrovolně zvolila život na úrovni doby kamenné. ____ Jinak mě nepřekvapilo, že civilizace sem, civilizace tam, jakýkoliv odstín pleti a jakékoliv kulturní a společenské pozadí – chlapi jsou si dost podobní. Jakmile ženská začne víc vydělávat, projeví samostatnost a větší aktivitu, tak je zaděláno na problém. Ať už se to stane v Africe nebo v Evropě. Věřím, že to samé by se dělo i na Marsu. /23. 8. 17./

    • 23.8.2017  17:09

    Dokument mi rehabilitoval tvorbu šperkařství Fabergé, kterou jsem dosud považovala za mistrovsky zhotovené kýče. Filmařům se podařilo získat neskutečné záběry z muzeí, archivů i soukromých sbírek. Od drobných broží po velkorysé drobnosti neuvěřitelné ceny vyrobené pro carskou rodinu a spol. musím uznat, že Fabergého šperky mají svoji vlastní nezaměnitelnou výtvarnou tvář a jsou překrásné. Jak řekl v dokumentu jeden ze sběratelů: „Jestli se někdy lidský výtvor přiblížil dokonalosti, tak je to Fabergé.“ Pokud se týká umění, tak s tím výrokem nesouhlasím, ale pokud jde o umělecké řemeslo, tak bych se pod to podepsala. Vidíme neuvěřitelně precizně vypracované šperky a miniatury, které dokonale napodobují přírodu – ten květináč s konvalinkami mi vyrazil dech. _____ Bohužel, komentář je za obrazovou stránkou hodně pozadu. Dozvíme se pár střípků, možná nějaké klepy, nesoustředěnou historii rodiny Fabergé, kdy se spoustu vynechá. Skáče z místa na místo a neodkáže udržet plynulý tok vyprávění. ____ Je na zamyšlení, jak moc carská rodina milovala Fabergého šperky a miniatury. Ve světě, který se kolem nich hroutil, spělo v podstatě feudální Rusko ke krvavé revoluci a carská rodina si to spíš nechtěla připustit, než že by to přehlédla. Možná proto ten zájem o už ve své době trochu archaické umělecké řemeslo a shromažďování titěrností, které se dají snadno přemístit/ovládnout a člověk se vůči nim cítí jako obr, zatímco reálný svět – nekonečné Rusko – už car zvládnout nedokáže a cítí hrůznou revoluční sílu, která ho smete jako třísku. /23. 8. 17./

    • 23.8.2017  16:55
    Hallam Foe (2007)
    ***

    Jak se říká voyerovi, který sleduje voyera? „Úchylák na druhou“ nebo také „divák tohoto filmu“. Mladý muž se zmatenou duší se chová zmateně i dosti nestandardně a přitom narazí na až neskutečně chápavou lásku, která patrně nepřetrvá, ale pomůže mu projít jedním nesnadným obdobím. Jamie Bell hraje dobře, ale příběh je tak extravagantní, že s normálními lidmi nemá moc společného. /23. 8. 17./

    • 23.8.2017  16:13

    Příběh není nijak zajímavý, přestože na sebe vrší mnoho vedlejších motivů, které ale neumí využít, rozehrát nebo doplnit nějakou emocí. Slouží hlavně k předvedení triků a fantazijního světa různých potvor – a jenom kvůli tomu stojí za to film vidět. Hlavní hrdina neoplývá žádným charakterem, je jen průvodcem v zoologické zahradě podivných zvířat. Jeho představitel Eddie Redmayne mu bohužel ještě dodává charisma opařené myši s šílenou a rozcuchanou ofinou česanou snad z půlky hlavy. To už obtloustlý pekař, který se do dobrodružství náhodně zaplete, zaujme víc pozornosti a vyjádří víc sexappealu. S ním se dá soucítit, s hlavním hrdinou ne. Stejně tak nevýrazná exbystrozorka nesahá ani po kotníky své roztomile diblíkovské sestře ve vedlejší roli. /23. 8. 17./

    • 22.8.2017  15:03

    Anekdota, které nevydržel dech ani ve falešném traileru. A herci hrají i na takto krátkém časovém úseku otřesně.. /22. 8. 17./

    • 22.8.2017  15:02
    Wonder Woman (2017)
    ***

    Wonder woman je velkorysá, majestátní a v úvodu i lehce vtipná podívaná. Hodně dobré jsou akční scény, na kterých film do značné míry staví, které střídají různé rychlosti boje i typy zbraní a jsou nápadité. Útok starověkých lukostřelkyň proti puškami ozbrojeným vojákům první světové války patří k památným momentům. Stejně jako odhodlaná Wonder Women, která se probíjí zemí nikoho a kulky z kulometů odráží svým štítem. ____ Výborný nápad byl příběh situovat do první světové, protože to v komixech není tak časté datové zařazení. Natočit dnes jednoznačně protiválečný film, který není inspirován realitou, chce odvahu a nápaditost, pokud z toho nemá vyjít jen naivní propaganda. A snímek z tohoto úskalí vybruslil se ctí. ____ Co naopak sráží celkový dojem, je finále, které je legračně přeheroizované, hrdinové po sobě hážou prázdné, zdánlivě monumentální, hlášky a hlavní krasavec se odhodlá ke gestu, které je vrcholně obětavé, ale taky neskutečně hloupé, protože zbytečné a dokonce možná i nebezpečné. /22. 8. 17./

    • 21.8.2017  17:24
    Rozpolcený (2016)
    **

    James McAvoy se na tuhle roli nehodí. Jednotlivé osobnosti rozpolcené duše zpodobňuje karikaturou a přehráváním, nikoliv uvěřitelným šílenstvím a utrpením. Když pak ke konci leze po stěně jako lidská moucha, už to bylo jen k smíchu. Celý příběh je vyspekulovaný a etické otázky, které patrně klade, jsou tak na vodě. /21. 8. 17./

    • 21.8.2017  17:18
    Kleofášek (TV film) (1974)
    ***

    Jednoduchá televizní pohádka nemá žádný silný příběh, ani vtipný nápad, ale ústřední trojice hraje na úrovni a písnička čertů v pekle je dobře otextovaná. /21. 8. 17./

    • 21.8.2017  17:16

    Slabší hříčka s velmi dobrým, alternativním, dějem Hamleta, ale se slabším rámcem rozhovoru vězně, královny a rádce. Tady se trojice herců uchyluje k trochu přepjatému, spíše divadelnímu herectví a i dialogy jsou divadelně nadnesené. Zbytečně byly do filmu zakomponovány scény vystřižené z představení Hamleta v Národním divadle. /21. 8. 17./

    • 21.8.2017  17:12
    Hamlet na kvadrát (2008)
    odpad!

    Kdybych napsala, že po premiéře tohoto škváru se Shakespeare musel obrátit v hrobě, tak bych lhala. Za to by mu paskvil, vydávaný za komedii, vůbec nestál. ____ Steve Coogan v hlavní roli je trapný, scénář je trapný a celý film je trapný a ubohý. Snímek nevzbuzuje ani pousmání, nýbrž pocit neskutečného studu, že něco takového mohlo vzniknout, a že se našlo tolik lidí, kteří se na tom podíleli. /21. 8. 17./

    • 21.8.2017  17:04

    Rusové umí dramatické a hororové pohádky nejlíp ze všech. I když inspirace snímkem Jak vycvičit draka nemusela být tak okatá (scény létání), většinou jde film svoji vlastní cestou. Už úvodní záběry na vyprovázení dračích nevěst, laděné do černo-bílo-červena, navodí atmosféru majestátnosti a hrůzy. Obětované nevěsty jdou bosky sněhem po cestičce vysypané červenými jeřabinami na znamení jejich krvavého osudu a potom v bílých šatech ulehnou do člunů nesených černou, zimní vodou, která vystihuje jejich chmurnou budoucnost. ____ Pak se film přenese na dračí ostrov a nastává seznamování se mladé dvojice: kněžny-robinsonky, kterou únos drakem příliš nevykolejil (je z ruského dvora, zvyklá patrně na všelicos, takže to není žádná křehule), a tak se nebojí spřádat únikové plány za pomoci svého copu nebo zákeřné útoky na draka. A záhadného mladíka, který evidentně nemá své sexuální puzení pod kontrolou. Vůbec: drak jako symbol nezvladatelné sexuality je jedním z nosných témat pohádky, přestože samozřejmě není vyjádřený přímočaře. Ale náznaky tam jsou po celou dobu filmu („Letěla jsem poprvé.“ „Já taky poprvé.“) _____ Odpustila bych si některé zbytečné momenty kýčovité idyly na ostrově (cachtání se v moři). Mladý muž se někdy choval nejednoznačně, jeho boj o sebeovládání měl být přehlednější. ___ Ale ta pohádka má nápad, atmosféru, skvělou kameru, estetiku a silný, jednoduchý, příběh. /21. 8. 17./

    • 21.8.2017  15:37

    Woody Allen vzhledem k svému pokročilejšímu věku bilancuje a uvažuje nad tím, co bude potom… a jestli něco bude. Vede dialog sám se sebou, jestli věřit nebo nevěřit, při čemž, logicky, převáží jeho celoživotní stanovisko. A tuhle trochu hořkou pilulku obalil do milostné romance, která je jednoduchá a přitom půvabná. ____ Colin Firth je skeptik, věčně v útočné a naštvané náladě, který na chvíli podlehne dojmu, že svět není tak bohaprázdné místo, jak si vždycky myslel. A i když se později přesvědčí, že ne každý zázrak je pravý, jeden zázrak se tu přece jenom odehraje. Mnohem méně nápadný, ale stejně tak vzácný. _____ Milá retro atmosféra podbarvená správně zvolenou hudbou dělá z tohoto snímku jednu z divácky vděčných allenovek. /21. 8. 17./

    • 18.8.2017  13:18

    Konverzačka ostrá jako břitva s nápaditým koncem. A je to film o tom, jak za málo peněz získat hodně muziky. V jednom bytě se pár přátel začíná pomalu smažit pod tíhou postupně odhalovaných tajemství a lží. Atmosféra graduje, a i když nepostrádá hodně vtipné scény, je to drama charakterů. Zatímco Měsíc na obloze překrývá stín zatmění, dosavadní přátelé (ne)dobrovolně vynášejí na světlo své vlastní temné stránky. Tady se scénář hodně povedl a civilně hrající herci ho ještě umocnili. /18. 8. 17./

    • 17.8.2017  16:41
    Ruby Sparks (2012)
    **

    Pygmalionský příběh má v sobě etický háček: nakolik je stvořitel zodpovědný za tvora, kterého přivedl k životu, a jak bude zvládat, když se jeho vlastní výtvor osamostatní? Tady to hlavní hrdina těžce nezvládl. Chtěl si vyrobit loutku a při jejích pozdějších pokusech o vlastní život jí začal házet pod nohy jeden klacek za druhým v podobě příkazů, jak se má chovat. Takový zamindrákovaný chudáček si nezaslouží sympatie. Ještě k tomu komediální stránka filmu nefunguje, anebo se o ni film ani nepokouší, takže zbývá nuda a trochu rozpliznutá limonáda o dvou protivných lidech. /17. 8. 17./

    • 17.8.2017  16:30

    Ledově chladná Charlize, která se koupe s ledovými kostkami nebo v ledové vodě, mě rozehřála leda u sice nedůvěryhodných, ale akčně nasnímaných scén různých rvaček a bitek. Scénář je ale zasadil do tak zamotaného příběhu o několikanásobných zradách, že by to nerozmotal ani Sherlock. Když k tomu připočtu minimální empatii všech hrdinů k divákovi, z plátna nevyzařují žádné emoce, tak jsem měla spíš pocit, že snímek musím povinně odsledovat, než ho procítit. Ve finále se scenáristova nemohoucnost vyjevila v plném světle, totiž, když nechal jednoho z hlavních hrdinů z čista jasna vést vnitřní monolog (které se před tím ve snímku vůbec nevyskytovaly). Jakmile se někdo chopí takové berličky, aby slovy vysvětlil, co předtím nedokázal vypsat dějem, je jasné, že se něco nepodařilo. /17. 8. 17./

    • 16.8.2017  16:49

    Výtvarně neoriginální průměr, zato emočně překypující a roztomilé. /16. 8. 17./

    • 16.8.2017  16:48
    Samba (2014)
    ***

    Bylo by legrační, kdyby to spíš nebylo k zoufání, jak zde někteří uživatelé hodnotí především způsob, jakým film zobrazuje uprchlíky a nikoliv film samotný. No, ve filmu nejsou ukázáni uprchlíci s rohy na hlavě a opásaní tikajícím pásem. Jsou to prostě lidi, kteří hledají naději na lepší život v nové zemi. _____ Docela dobře snímek vykresluje situaci lidí, kteří se pohybují mimo zákon, ale zároveň se bez jejich podřadné práce Francie už neobejde. Milostný motiv není nijak extra romantický, je takový ušmudlaný, přesto upřímný. Nehraje ale hlavní roli. Snímek je tvořen spíše střípky ze života imigrantů. Zde použitý obsah filmu je hodně nepřesný. /16. 8. 17./

    • 16.8.2017  16:40

    Přestože to začíná jako obyčejný, nijak nápaditý, animák o hledání sama sebe, nakonec se z toho vyklube zajímavá podívaná. Všechny linky příběhu, i ty zdánlivě nedůležité, se ve finále chytře propojí. /16. 8. 17./

    • 15.8.2017  16:26

    Ze zásady nepodporuji vydírání. Kdyby to bylo trestním činem i co se týče filmů, tak by si tohle dílko šlo sednout na pěkných pár let do chládku. _____ Fešný lehkomyslník dostane znenadání na starost roztomile kudrnatou holčičku a následně vypuknou všechna klišé, která se vám vybaví při námětu nečekaného otcovství. Omar Sy je hezkej chlap, ale vyděračský tón, který snímek zvolil, není hezký ani trochu. Z filmu proto necítím žádné emoce, jen urputnou snahu hrát na city. A to velmi neuměle. /15. 8. 17./

    • 15.8.2017  16:18
    Kluk na kole (2011)
    ***

    Kamera se hodně zaměřuje na hlavního hrdinu, kterého snímá v detailech a polocelcích v různých úhlech. Jeho svět a jeho pohled na svět tak máme v bezprostřední blízkosti a vtahuje nás do hrdinova života, abychom ho pocítili spolu s ním. I když jsou některé jeho projevy negativní, divák pochopí, co ho k nim vedlo. Rozumí tomu zmatku, opuštěnosti a touze k někomu patřit, která je nešikovně vyjádřená i projevená, protože hrdina je malý kluk, který si zatím neprožil zrovna šťastné dětství a reagovat vstřícně moc neumí. Nebyl nikdo, kdo by ho to naučil. ____ Ten film je normální a reálný, s hezkým koncem. Moc se mi zamlouvá přístup belgické policie (sociálky), její pochopení pro situaci, které tak dává naději na zlepšení. Zatímco příkrý trest a unáhlený soud by v téhle dětské popraskané dušičce vyvolaly jen další vzpouru a nasměřovaly by ji do pekel, tady mu dali další šanci a ukázali názorně, že všechno nemusí vždycky skončit špatně. /15. 8. 17./

    • 15.8.2017  16:00

    Dva rodiče hledající čím dál zoufaleji své děti při tom hledání malinko povylezou ze své ulity. Venkovská paní si trochu rozšíří obzory a svět už nevidí tak maloměšťácky, jako když přijela do Londýna. Postarší pán prokáže velkou dávku důstojnosti a pochopení. _____ Je to smutný film, bez nějakých velkých efektů, ať už obrazových nebo emočních. Herecké výkony jsou realistické až do morku kostí. /15. 8. 17./

    • 15.8.2017  15:55

    Kamarád taky rád a kamarádka taky. A všichni víme, jak to skončí. Snímku přičítám k dobru, že není podlézavou limonádou, a taky poměrně uvolněné sexuální scény i uvěřitelné dialogy. /15. 8. 17./

    • 15.8.2017  14:47

    Příběh otloukánka a ošklivého káčátka, které se snaží přežít a vydobýt si pozici v pekle americké střední školy viděný tucetkrát na různý způsob. V tomhle konkrétním případě musíme akceptovat, že ošklivé káčátko hraje pohledná Emma Stone – ale dejme tomu, třeba chodí na specializovanou střední pro puberťáky s vadou zraku. Dále se musíme smířit s tím, že na střední škole začnou ostatní studenti opovrhovat někým, kdo ztratí panenství – já jsem asi chodila na nějakou hodně rozjívenou střední, kde to bylo naopak, ale dejme tomu, že v USA na střední pořád platí křesťanské hodnoty z 19. století. S velkou dávkou shovívavosti musí divák přijmout inteligenci dívky, která o sobě všude rozhlašuje, že chodí za peníze a pak se diví, že o ní všichni prohlašují, že je děvka. ____ Ale jsou tu i klady. Třeba rodiče hlavní hrdinky jsou moc fajn napsané postavy a vůbec vztahy v rodině jsou příjemně uvolněné a konverzace mezi jejími členy je vtipná. Humor se vyskytuje v celém filmu a občas se i povede. Příjemná je zmiňovaná inspirace teenagerskými filmy z 80tek a dokonce i Dobrodružstvím Huckleberryho Finna od Marka Twaina. Když to shrnu: je to blbinka pro nenáročný večer. /15. 8. 17./

<< předchozí 1 2 3 4 20 38 57 75
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace