Recenze (660)
Lásce na stopě (2001)
Zajímavý film pokud se jedná o nápad. Ale když se ti dva minou po dvacáté osmé, je to už trochu nuda.
Smím prosit? (2004)
Béčkový romanťák. Lopezová hraje tak strašně, že z toho až zrak přechází. Gere také hrál už v lepších filmech. Prostě šedivý průměr...
Dračí doupě 2 (2005)
Strašlivý odpad. Příběh tragický, triky katastrofální, herecké výkony mizivé...
Zatímco jsi spal (1995)
Krásná romantická komedie s okouzlující Sandrou Bullockovou a zatraceně sexy Billem Pullmanem. Velká dávka dobrých vtipů a úsměvných situací - sice tenhle film není nijak originální, ale mě zahřál u srdce.
Číslo 5 žije (1986)
Přístrojééčky, mechanizmezééčky... :)
Základ rodiny (2005)
Nebyl by to jistě špatný film, kdyby neměl tolik slepých míst a nebyl neuvěřitelně nudný. Pár světlých momentů to prostě nezachrání.
Tři mušketýři (1993)
Jedno z nejhorších zpracování Tří mušketýrů.
V záři reflektorů (2004) (seriál)
Pěkně zpracovaný dokument o hercích a herečkách...
Ochránce (2005)
Není to odpad, ale mohlo to být lepší. Každopádně, párkrát jsem se zasmála, což je dost s podivem.
Z pekla štěstí 2 (2001)
Trapnější pohádku byste hledali těžko...