Recenze (705)
Lov (2020)
Někdy přemíra krve a brutality, kterou nemám rád, ale celkově jsem se bavil a některé věci nečekal, což mě příjemně překvapilo. Fakt dobrý film, na který se rozhodně podívám znovu. Natočit takovou krvárnu tak, že zároveň vyvolává diskusi je unikum :). Dobrý příběh. Občas nějaká mezera byla, začátek byl moc rychlý, ale film odsýpal a to je hlavní. Za mě dobrý film.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Nečekaně dobré, už se těším na pokračování :)!
Black Panther (2018)
Čekal jsem rozhodně víc. Film nebyl špatný, ale byla to snad první "Marwelovka", z které jsem cítil, že je natočená pro děti. Moc jednoduchý, byť pěkný, příběh, bez velkých dějových zvratů. Taková nuda, byť okouzlující.
Cizinec ve vlaku (2018)
Moc pekny thriller
Equalizer 2 (2018)
Film se mi líbil, měl spád i jistou myšlenku. Pěkný film
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Jsem se velmi pobavil, krásně milá "dětská" zábava na úrovni Harryho Pottera 1 a 2.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Jako z mého života :)! Úplně přesný film s krásnou analogií. Moc jsem se bavil a zamyslel nad sebou :).
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Efektní ale misty nudne. Clovek se nadmiru bavi aby v zapeti si rikal, ze by film zase mohl nekam poskocit. Proste obcas pribeh utekl a grafika vitezi.
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Skvělý film o lidské nabubřelosti!
Mike i Dave sháněj holku (2016)
Fakt dobře jsem se bavil :D. Je to sice ptákovina, ale když jdete na tento film s dobrou holkou, tak se prostě bavit musíte :D.