Recenze (1 590)
1BR (2019)
Sympatická a moc pěkná herečka v hlavní roli a zajímavá myšlenka jakési sekty s překvapivým koncem příběhu. Hodnotím velice kladně.
Gentlemani (2019)
Nejlepší film tohoto roku a zároveň i to nejlepší z dílny Guye Ritchie. MConaughey a Colin Farrell jsou tady ti největší sympaťáci a divák si prostě musí zamilovat příběh i způsob, jakým je vyprávěn. PS: Na film jsem se neuvěřitelně těšil a měl od něj přehnaná očekávání, ale přesto mne film naprosto uchvátil. 96%
Tropická bouře (2008)
Neuvěřitelné hvězdné obsazení. Bohužel vtip nedosahuje ostatní bláznivé komedie a parodie ani omylem. 60-65% odpovídajících
Tenkrát podruhé (2019)
Čekal jsem něco uplně jiného, ale tak jako tak to nebylo nic extra. Průměrná romantická komedie s neobyčejnou zápletkou i když tak všední.
Noc v New Yorku (2014)
Docela slabota. Těžká nuda a to hlavně v druhé polovině příběhu. Marně jsem doufal v nějaký zajímavý zlom, ale dostal jsem jen běžné dialogy a průměrný příběh s nevěrou a jakýsi otevřený konec.
Ledová smrt (2006)
Opět to šlo a fungovalo, ale nenašel jsem ve filmu nic zvláštního. Lehký nadprůměr a za týden už si na film ani nevzpomenu.
U Konce světa (2013)
Sympatičtí herci, skvělé vtipy, propracované rvačky, no prostě pecka!
Vyproštění (2020)
Nemohl jsem si nevšimnout podobnosti s Johnem Wickem, ale tvůrci své dílo zvládli bravurně a 5 hvězd uniklo jen o chlup.
Kde jsem doma (2020)
Tak tohle byla výtečná podívaná. alespoň 85%
Utažení (2020)
Napřed dílo vypadalo docela nadějně, ale ten konec byl naprosot zmatečný. Docela by bodlo nějaké vysvětlení, protože takhle se divák leda nasere. Některé lekačky ušly a chůva se mi v této roli moc líbila, ale dílo považuji spíše za promarněný čas.