Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Krimi
  • Animovaný

Recenze (3 338)

plakát

O kuřatech a lidech (2015) 

Nekoukatelná píčovina, kde se pětice retardů mlátí po hlavě vycpaými zvířaty. Vtipu to má tolik, co libovolné dílo Zdeňka Trošky. Ujetá pointa byla fajn, ale ten film opravdu nezachrání. Fakt tam nebylo nic, co by mě zaujalo.

plakát

Pěkně blbě (2017) 

Příjemná dramedie, u které ne že bych se smál, spíš jsem se občas tak pousmál. Rozhodně jsem se ale nenudil. Přišlo mi ale ujeté, že se rodiče k cca čtyřicetiletýmu chlapovi chovaj, jak kdyby mu bylo osmnáct.

plakát

Thor: Ragnarok (2017) 

Možná nejlepší komedie roku. Taika Waititi šanci využil na sto procent a svůj mimoňský humor protlačil i do marvelovské mašinerie. Kamenné stvoření Krog, nebo jak se jmenoval byl fakt skvělej. A vůbec celej tenhle film je nehorázná sranda, co se vůbec nebere vážně, ale přitom je naprosto skvěle udělaná po všech stránkách. Za mě prostě bomba.

plakát

Wind River (2017) 

Je fajn, že hlavní postava není policajt, ale lovec. Taky se mi líbilo, že tam pro jednou nebyl žádný génius zločinu, co schválně nechává vodítka a je vždy o tři kroky před neméně geniálním detektivem, ale normální banda ožralejch kreténů. Kontrast mezi větrem ošlehanym lovcem a mladou, nezkušenou detektivkou fungoval. Jen mě to nějak úplně nechytlo za srdíčko. Motivace hlavního hrdiny mi přišla už trochu moc. Ale jako fakt dobrej film rozhodně.

plakát

Přicházejí v noci (2017) 

Na můj vkus tam toho bylo málo vysvětleno. Chápu, že to mělo zobrazovat paranoiu mezi lidmi v krizové situaci, kdy jde veškerá slušnost stranou, což se povedlo. Stejnak ale ty krizové situaci měli příčiny (např. otevřené dveře), které film nikdy nezodpověděl.

plakát

Motýlek (1973) 

Stevea McQueena jsem vždy respektoval, ale nepovažoval jsem ho za charakterního herce. Motýlek můj názor změnil. Jeho fyzická a psychická proměna byla působivá. Když jsou na konci s Hoffmanem na tom ostrůvku a oba už jsou zpola magoři, působí to groteskně i smutně zároveň. Oproti jiným vězeňským filmům je Motýlek zajímavější díky prostředí Francouzské Guayany. Hrdina musí přemoci jak vězeňský systém, tak nástrahy džungle na druhém konci světa a setká se díky tomu se spoustou zajímavých postav.

plakát

Ten, který přežil (2015) 

Namakaná postapo verze Ivana Bartoše se denodenně pere o svoje místo na světě na malé farmičce v lesích. Napětí se tu dá krájet a z každého gesta hlavní postavy vidíte, jak těžké je přežít a jak vás každý chce okrást, zabít a sežrat. Je to velmi nízkorozpočtové a syrové, což je vlastně plus, protože lidé v tomto světě stejnak nic nemají.

plakát

Blade Runner 2049 (2017) 

Vizuálně opět bomba a ponurý svět, kde vás na ulici svádí gigantické holografické děvky má stále co nabídnout. Příběh není totální vycucávka, ale dává docela smysl a byl jsem celkem zvědavý, kam se bude ubírat. Na druhou stranu bych ocenil méně zadumaných pohledů a filosofování jestli duši má člověk, robot, hologram, nebo mikrovInka a místo toho vysoustružil pár obskurních scén. Fakt jsem nechápal zlou robotku, co vždycky nakráčela na policejní stanici, někoho tam zabila a bylo to naprosto bez důsledků. Řekl bych, že když pouhá informace, že se narodilo robodítě může "zničit svět" tak vraždy policistů za bílého dne by zasloužili alespoň titulek v novinách. Prostě to stojí za to vidět v kině, páč udělané je to skvěle, ale leckdo se chvílemi bude nudit.

plakát

Raw (2016) 

Je to bizár, ale zábavnej a daří se mu překvapovat po celou stopáž. Navíc umě balancuje mezi školním dramatem a kanibalským hororem. Je to francouzský, takže nahotou se nešetří a tvůrci občas servírují docela kenty, na druhou stranu mi nic z toho nepřišlo samoúčelné a první lidská ochutnávka byla velice hezky vypointovaná. Hlavní herečka je super. Věřil jsem jí ustrašenej ksicht šedý myši i hladovej pohled predátora. A překvapilo mě, že ve Francii jedou stejně debilní vysokoškolskou šikanu, jak v americkejch filmech.

plakát

Kingsman: Zlatý kruh (2017) 

Začne to hodně zostra a přiznám se, že mi to úplně nesedělo. Přišlo mi to rozpačité a malinko debilní. Ale cca od toho Glastonbury mě to začalo zase bavit a když se Colinu Firthovi vrátila paměť, byl jsem stejně přikovanej, jak u prvního dílu. Jeho postava je pro tuhle značku klíčová. Julianne Moore se snaží seč může, ale na dokonalého záporáka z jedničky nedosáhne. Mnohem víc než ona mě bavil americkej prezident, když se jí gebil jak je blbá. Mno a akční finále bylo perfektní.