Recenze (808)
Nájezdníci z Atlantidy (1983)
Milovníci braku jako já si to užijí, ale ani to nezakryje, že filmově to je hrozně špatné. V podstatě to je mimo jakékoliv kategorie hodnocení. Dávám jednu, i když by to stejně dobře mohlo být pět.
Spolu & Hladoví - Moravský kras (2022) (epizoda)
Epizoda se jmenuje Moravský kras, proto vám ukážeme Prostějov, Plumlov a Luleč. NTVL. Pražští hipsteři too cool to podívat se do mapy?
Zabijákova žena & bodyguard (2021)
Salma je pořád úžasná. Jinak se tam hrozně tlačí na pilu.
Nadace (2021) (seriál)
Epické, ale sterilní. Pro neznalé knih velmi matoucí a pro ty, kdo Asimova četli, vlastně také.
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Butlerovská béčka jsou tak trochu moje guility pleasure, ale toto bylo hodně nepovedené.
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Ale ten poslední díl je tak za jednu hvězdu. Grant překvapivě hodně dobrý.
Kancl (2005) (seriál)
Myslel jsem, že jsem jako Jim, ale čím dál tím víc se vidím jako Stanley.
Zvuková bariéra (1952)
Skvělá podíváná pro všechy fandy ranných tryskáčů, i když to chvílemí působí až jako reklama na úspěchy poválečného britského leteckoho průmyslu.
Frankenstein: Děs a hrůza (1970)
Název říká vše, děs a hrůza. Hvězda za Kate O`Mara.
Cobra Kai - Série 4 (2021) (série)
Lepší než třetí série (Silver jede!), ale i tak poněkud natahované, díly uprostřed série byly víceméně zbytečně. Danielovy kecy o Miyagim už mi lezou krkem.