Recenze (805)
Kameňák 2 (2004)
Asi mi něco uteklo. Zřejmě vtip.
Dynastie (1981) (seriál)
Ještě horší než Dallas a to už je co říct...
Melrose Place (1992) (seriál)
Ne, opravdu ne.
Helena a její chlapci (1992) (seriál)
První ročník gymnázia a počátky TV Nova. Některé vzpomínky je lepší nemít - už tehdy mi z toho, jak to mé spolužačky prožívaly a o přestávkách neustále řešily, bylo zle. Navíc mi to hrozně připomínalo porno, ze kterého někdo vystříhal všechno souložení. Pak si pamatuji, že jsem to o pár let později viděl parodované v nějakém erotickém filmu/seriálu, který taktéž dávali na TV Nova a doplněné o sex už to smysl dávalo.
Experti (2006)
Tady je špatné snad úplně všechno. Nelogické střihy, neuvěřitelné dialogy, nesmyslný děj, nesympatičtí herci... Ani Jirka Bartoška to nezachrání.
Dawsonův svět (1998) (seriál)
No, tak toto šlo úplně mimo mě...
Panic je nanic (2006)
Jeden z nejhorších českých filmů, co jsem kdy viděl. Takže... odpad. Kdyby je aspoň ten traktorista zrubal, jak bývalo na vesnicích dobrým zvykem, možná by to dostalo jednu hvězdičku.
Knight Rider - Důvěra nerezaví (1982) (epizoda)
Ti dva zlodějíčci jsou herecky naprosto tragičtí.
Bílý lotos - Abductions (2022) (epizoda)
Tam jsou na přeshubu úplně všichni :-)
Vinaři (2014) (seriál)
Bobule 3. Herci z Čech by prostě neměli hrát Moraváky, nemají na to...