Poslední recenze (7)
Crash (2004)
Film s obrovským dosahem. Mozaika charakterů, kde nic není černobílé. Špatní lidé dělají dobré skutky a ty dobří mohou spadnout na samé dno lidskosti. Neskutečně poutavý děj, doprovázen hudbou, která vás zasáhne. Nemohu jinak a dávám 5 hvězd
Venom (2018)
Přiznávám, že jakmile se jedná o Marvelovku, nehledám ve filmu bůh ví, jak silné myšlenky a hlubokomyslné dialogy......jdu se prostě bavit a užít si tu akci, humor a napětí. A Venom v tomto směru opět nezklamal. Bavila jsem se po celou dobu filmu, parkrát jsem se i zasmála, takže jsem odcházela z kina spokojená :-)
Na cestě (2012)
Tak neobyčejné postavy, které prožívají tak bouřlivý a experimentální život a tak nudný film.......film se vleče bez jakékoliv silnější dějové linie, situace stále dokola, postavy vykresleny bez života....za mě určitě zklamání.