Recenze (253)
Hvězdný prach (2007)
Parádní pohádka s neuvěřitelným soundtrackem Ilan Eshkeriho. Jeden z mých nejčastěji viděných filmů. Parádní rolička Roberta de Nira a skvělé cameo Rickyho Gervaise. Kdo z vás nemá Septimuse v MP3 přehrávači? :)
Austrálie (2008)
Velkolepá love story v kulisách spalující Austrálie za druhé světové. První půlka měla náběh na plnej počet, ta druhá vrcholící náletem na Darwin bohužel zpomalila. Přesto nemůžu jít níž než 4 hvězdičky. Hugh Jackman si zase jednou hraje na vlastním písečku a nestačí mu ani jinak výborná Nicole Kidman. Jak jinak u Baze - výborná hudba. Po Moulin Rouge neodvratné zklamání, ale pořád velmi dobrý film. Uvidíme, co Baz předvede s Gatsbym. Fandím mu.
Procitnutí (2011)
Krutě podceněnej horor s parádní atmosférou a výbornou Rebeccou Hall. Chápu, že kvůli zpackanému konci tu tento film upadl v nemilost, ale já ho prostě můžu. Kdykoliv
Drive (2011)
Ryan Gosling a Nicolas Winding Refn vytvořili magickej film, kterej je nejsilnější v pasážích, kdy se nemluví, ale jezdí. Naprostý nadšení to není. Film má nudnější pasáže a Carey Mulligan to imho prostě nesedlo. Ale kvůli unikátní atmosféře, skvělýmu sountracku a hlavně Goslingovi, kterej je tu výbornej, nemůžu dát míň jak 4 kousky.
Mrtví a neklidní (2013)
Velmi sympatická romantika z velmi netypického prostředí. Když sem viděl synopsi a později trailer, tak sem nevěřil, že by to mohlo fungovat. A ono to fungovalo, a to dokonce výborně. Teresa Palmer nebyla nikdy sympatičtější, Nicholas Hoult se v týhle roli vyloženě našel (muhehe) a Malkovich je prostě Malkovich. Skvělej soundtrack !
REC (2007)
Závěrečná půda je jeden z nejděsivějších zážitků, co mi kdy film způsobil.
30 dní dlouhá noc (2007)
Ta atmosféra. Odřízlé městečko na Aljašce. Psi závistivě koukající na teplé bundy starousedlíků. Josh Hartnett jako trápící se šerif. A pak se začne stmívat... Strašná pecka. Nevím na jakým filmu tu většina hodnotících byla.
Ladíme! (2012)
Ehm, no.... Každej máme právo na nějaké to svoje guilty pleasure, ne? A pravděpodobně jste trpěli u mých titulků :)
M*A*S*H (1972) (seriál)
Narozdíl od většiny mě zas tak nesedly většinou humornější epizody první poloviny tohodle seriálu, ve kterých účinkoval Kuní Ksich Frank Burns. Aź s příchodem "Bídžeje" a Charlese jsem se tenhle seriál naučil milovat a s odstupem času ho už neberu ani jako sitcom. Ale jako drama s životní rolí Alana Aldy.
Přátelé (1994) (seriál)
5 hvězdiček. Už jenom za Chandlera...