Recenze (1 053)
Ulice (2005) (seriál)
Kvalitu oddechových podvečerek to nedosahuje, ale jako otupující letargická uspávanda vcelku dostačující.. potom příjde oživení v podobě TN NOVA... a je opět všechno ve vyjetých kolejích -)))
Kmotr (1972)
Kdo by mohl lépe natočit tuto ságu o mafiánské rodině Corleonů než Francis F. Coppola, který sám pochází z Itálie. Je to to nejlepší co jsem kdy viděla a myslím si, že tohle mistrovské dílo už nikdo nepřekoná.
Démoni 2 (1986)
Po naprosto démonizujcí jedničce si dvojka ničím nezadá, stále si drží své dobře našlápnuté tempo. Bezesporu "kult" z rozmanité italské hororové tvorby osmdesátých let. ((: "Tohle prostě žeru...uááá!"
Anglický pacient (1996)
„Můj milovaný, čekám na Tebe. Jak dlouho trvá den v temnotě, nebo týden. Právě zhasl oheň je mi hrozivá, strašná zima. Když se doplazím ven spálí mě slunce. To světlo jsem vyplýtvala na malby a k napsání těchto řádků. Umíráme, umíráme obklopeni milenci a bližními, cítíme dávnou chuť opuštějíce tělo plujem v toku řeky. Strach jenž jsme v sobě dusili zahyne s tělem nehynoucím v jeskyni. Prosím tě pomaž mi tím pískem celé tělo. Neboť jsme skutečné krajiny. Nejsme dobyté oblasti na mapách nesoucí jména mocných vojevůdců. Já vím, že se vrátíš a odneseš mě do větrného paláce, to je mé poslední přání. Chci letět do těch nejvzdálenějších krajů s Tebou můj milovaný. Bez mapy vznášet se nad zemí. Lampa zhasla a já píšu potmě..“
Město andělů (1998)
Nádherný a dojemný film. Nicolas Cage v roli anděla,který opustí vše pro krásnou Meg Ryan,aby poznal lásku,kterou nakonec ztratí. Film,který mě hodně oslovil a vždy se k němu ráda vracím.
Vymítač ďábla (1973)
K filmu "The Exorcist" nejsou třeba žádné obsáhlé komentáře, postačí jen jediné "prožít to." Nejkontroverznější, nejtemnější, nejděsivější... satanský horror...-)) "TEN" .. který mě nasměroval!!
Amadeus (1984)
Slovy Edwarda Lewise: "První reakce na operu bývají velmi výrazné. Buď si ji zamiluješ, nebo naopak. Miluješ ji pak po celý život. A když ne, budeš třeba jen poslouchat, ale s tvojí duší nesplyne." S mojí splynula. Napořád.
Šarlatové písmeno (1995)
Přestože se tento film nedrží striktně předlohy, což je patrné především na konci, je tu to hlavní, na co Hawthorne ve své knize poukazuje. Lidská zloba, závist a strach z neznámého jsou v puritánských postavách ztvárněny velice dobře. Ovšem je to i příběh lidí toužících po svobodném životě, skutečné pravdě a samozřejmě i lásce. Hester je v podání Demi Moore přesvědčivá a Gary Oldman jako reverend Dimmesdale okouzlující. Také je tam skvělá hudba a dobrý dabing, který znám z původní verze a ten prostě nemá chybu. "Kdo ví, co je hříchem v očích Boha."
Leon (1994)
Jeden z nejlepších filmů Luca Bessona. Skvělé herecké výkony Jean Rena a Garyho Oldmana, který je v roli psychopatického policajta prostě nepřekonatelný. A první role Natalie Portman. Opravdu film na který se nazapomíná.
Dracula (1992)
Skvělé zpracování Draculy. Gary Oldman jako krvelačný hrabě Dracula, který se dokáže ještě zamilovat byl mysteriozní a charismatický. Krásná a křehká Winona Ryder jako Mina, elegantní Reeves jako Jonathan a vynikající Antony Hopkins jako Dr. Abraham van Helsing. Coppola se toho ujal opravdu bravurně.