Recenze (921)
ZOH 2014 Soči: Slavnostní zahájení (2014) (pořad)
Nuda a nepovedeně rozevřené kruhy.
Oscar's Red Carpet 2014 (2014) (pořad)
Bílé šaty z bílé látky...
Památkáři (2014)
Přehnaná snaha o vtipnost, ale námět supr.
Světová válka Z (2013)
Nápad a všechno dobrý, ale hodit granát v letadle a přežít, byla fakt blbina...
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Nevidět to ve 4D kině, dám tomu 3*...
Špinavý trik (2013)
Zbytečně dlouhý, Amy nemám ráda a Jennifer někdy až přehrávala. Prostě průměr.
Luther (2010) (seriál)
Na přízvuk jsem si prostě nezvykla a v každý sérii mi nějaká postava vyloženě vadila (pojicejní šéfka, Erin apod.)
V zajetí démonů (2013)
I napodruhý je to pořád jeden z nejdokonalejších hororů, co jsem kdy viděla. A to myslim, že už jsem jich viděla poměrně dost :).
Millerovi na tripu (2013)
Dávat panáky na každý "fuck" nebyl dobrej nápad :D, ale jinak suprová oddychová komedie... "No ragrets. You know what I´m sayin´?" :D
Ledové království (2013)
Až na toho strážce ledovýho zámku povedená pohádka, který nic nechybí.