Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Horor
  • Drama
  • Akční
  • Komedie
  • Krimi

Recenze (2 081)

plakát

The Crucifixion (2017) 

Problémem Gensova Ukřižování je ten, že hororový má jen námět. Mnohem víc se jedná o dokumentaristicko-agitační černoprdelnický exkurz na rumunskej venkov. Je jasný, že v kombu s tvůrcovým jménem jde o zklamání jako hrom, na druhou stranu uplnej průser to taky není. Formálně je film bez chyby, zvolit lepší prostředí a trochu postrašit, mohli jsme se těšit z packy jako The Witch. Škoda. 60%

plakát

Dej si pozor! (2016) 

Víc do eRka, přitlačit na perverznosti, byla by to pětka. A rejžovi přidat na periodě, šest let je moc. 85%

plakát

Ruský yetti: Zabiják žije (2014) (TV film) 

Zájemcům o konspirační mysteriózno v dokumentaristické podobě se rozhodně dá doporučit. 80%

plakát

Patriot (2000) 

Po dlouhé době jsem film viděl znova a nepříšel mi nijak průměrný. Plusem je eRko, navíc jsem měl vždy za to, že toto je patos největší, ale na to téma je to docela v pohodě. Jen teda ten Mel Gibson mi tam moc neseděl. 70%

plakát

Zakázané uvolnění (2014) 

Tož na Hřebejka slabota, ale upřímně jsem čekal aj hůř. 40%

plakát

Annabelle 2: Zrození zla (2017) 

Předem říkám, že můj názor může být zkreslený kinosálem plným pubertálních retardů, což bych nechal bez dalšího rozvádění, a díky čemuž zvážím domácí repete (kurva, proč já na ty horory do těch kin vůbec lezu...???). Asi se nubráním srovnáním s hejtovanou jedničkou. Tu tento prequel poráží na úrovni příběhu, kde jednička působí jako přeblaflá tuctovka, navíc se scénáristům podařilo pěkně (prvoplánově) oba díly spojit. Co se strašení týče, ujde to, ale koncept záporáka (logicky) zůstal stejný, takže přidaná hodnota ve vztahu k panence nula, zbytek typu haunted house, krypl na scéně, krucifix jsou klišé všech klišé, navíc je film neúměrně dlouhý, takže i když jsem rád za vysvětlení kořenů zla Annabelle, nadšený nejsem, spíš jsem čekal víc, přičemž ve vztahu k atmosféře v sále svých peněz docela lituju. Jednička se mi líbila víc. 65%

plakát

Dunkerk (2017) 

Na dnešní dobu netradičně pojatý válečný film, což ale rozhodně naznamená, že je pojatý špatně. Velkou výtkou by mohl být rating přístupnosti, který limituje množství krve na několik šrámů ve tváři a krev na rukou. Jasně, u válečnýho filmu je to skoro fail, ale když se zamyslíte na povahou "střetu", ony ty jatka ani nejsou na místě (sledovat pořád dokola, jak se borec rozprskne po přímým zásahu pumou, to asi není nutný). Absence hlavních postav, lépe řečeno hrdinů, by mohla evokovat pocit emocionální prázdnoty, no je tomu jinak, protože pouze zapřičiňuje nepřítomnost patosu. Nolan se z emocinonálního hlediska soustředí pouze a jedině na vykreslení pocitu beznaděje dané situace, k čemuž není třeba vědět, kterej je Jarda, kterej Pepa a kterej Henry. Práci si dal s rozstříhnutím scénáře na tři na první pohled oddělené dějství, které se precizně doplňují. Tento starý známý přístup k dějové lince boří diváka na 100 minut do židle, a je jedno, jestli je to zrovna za hrobového ticha, které protíná jen svištění bomb, nebo za bublání jednomotoráku a řevu protiletadlovýho kanónu, nebo za zalykání se topících se vojáků na otevřeném moři. Celkově se jedná o skoro dokumentaristicky vypadající okénko do unikátní historické události, které je tak úzké, že se dá jen s teží nazvat vypravěčským (válečným) velkofilmem. O audiovizuální stránce se nemá cenu bavit, chystáte se zkouknout Nolana se Zimmerem. 90%

plakát

Život (2017) 

Ne příliš origoš a místy po stránce science dosti tupoš, ale pořád velmi chutňoš. Lituju, že jsem se onen večer nedokopal do kina. 80%

plakát

Experiment Belko (2016) 

Neoriginální, bez nápadu a přidané hodnoty, ale kvalitně natočné, což v ukrutné bídě dnešních dní, týdnů a měsíců na krásný průměr v pohodě stačí. 65%

plakát

Berlínský syndrom (2017) 

Kočkomyšoidní thrillerová jednorázovka, která nenadchne ani neurazí. Doporučuju založit, a vytáhnout v době filmové nouze. 55%