Recenze (18)
Pavučina hrůzy (2007) (TV film)
Ztratila jsem 90 minut života a myslím, že za tohle se nám pavouci budou chtít pomstít.
Hostel III (2011)
Již ve druhém Hostelu se vytěžilo co se dalo a tak na třetí díl nic moc nezbylo. Nesympatičtí a nudní herci, hloupé dialogy, nelogické jednání bez špetky nápadu. Zbyla jen krev a jistá zvrhlost, která zůstává na hranici nechutnosti a nudnosti.
Hostel II (2007)
Jedna hvězda za to, že tam hrají herci, které mám ráda a jsou pro mne tedy koukatelnější, než herci z prvního snímku. A ještě tedy - dvakrát jsem byla lehce překvapena, což jsem popravdě vůbec neočekávala.
Lucy má děťátko (2021)
Jedna hvězda za to, že ten konec předčil má (po shlédnutí velmi nízká) očekávání. Tušila jsem co se stane, ale nevěřila jsem, že to tam fakt dají. Je to tam a já opravdu v úžasu zírám!
Pekelná díra (2022)
Snad kdyby tam hráli herci, kterým bych to věřila... Jsou horory, ke kterým se ráda vracím. A pak jsou tu takové jako tento. Škoda.
Relikvie (2020)
Mělo by se to jmenovat "PLÍSEŇ, která vás vezme na dlouhou procházku domem..."
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
S utrpením čekáte, až je tam všechny dořeže... Jedna hvězda, že se někdo ponasnažil s pokračováním a dal tam tu roztomilou bílovlasou paní, která se bohužel od prvního dílu moc nepoučila ; )
Půlnoční mše (2021) (seriál)
Ty nudné monology a zdlouhavé dialogy. Kdyby těch nebylo, tak je to celkem fajn. Neurazí, nenadchne (a pokud nadchne, tak to dorazí nudný monolog).
Smrt ve tmě 2 (2021)
Ono je to sice za vlasy přitažená hloupost, ale oproti jedničce se tam alespoň něco děje : ) Dědeček, holčička, jejich pejsek a ne jejich pejsek ; )
Prázdnota (2020)
Začátek byl tajemný a líbil se mi. Tím to dobré bohužel skončilo. Vyšetřování zmatené, nudné a moc smysl nedávalo. Většina filmu byla zmatená, krapet hloupá a naivní, závěr pak uhozený a snad tam byl lehký pokus o nějaké vysvětlení naprosto nepodstatné zápletky ? Škoda, že se film nedržel toho začátku, protože pak už to byla jen škoda času : (