Recenze (1 311)
Netvor (1985)
V éře videopůjčoven jsem tenhle titul nějak nezaznamenal, takže teď jsem splatil dluh a nelituju. Má to atmosféru, napětí a fajn béčkové obsazení.. prostě spokojenost..))
Smráďa a Bláťa (2015) (seriál)
Tak tohle mi přišlo docela dobrý. Takový milý, zábavný animovaný seriál pro děti.. kde je v hlavní roli popelářské autíčko a jeho největší kamarád bagřík.. a společně zažívají nejrůznější dobrodružství v jejich městečku "Jízdákově"..))
Halloween (1978)
Bohužel k tomuhle jsem se dostal až poté, co jsem cca 4x viděl předělávku z roku 1981 od Ricka Rosenthala a ta mi příjde mnohem zábavnější i napínavější..)) Jinak ten hudební motiv je naprosto geniální, to je bez debat..
Pomsta jestřába (1996)
Moje první větší setkání s Gary Danielsem nedopadlo vůbec špatně. Pokud jsem na konci přeci jen váhal mezi 2 a 3 hvězdičkami, nahoru to naklonila hlavně ta "sehraná dvojice goril", která se postarala o slušnou zábavnost snímku.
Žraločí invaze (2014)
Tak u tohohle mě zaujala samotná myšlenka, že se žralok - žraloci mohou pohybovat také ve sněhu. A protože mám slabost pro podobné brakové snímky, navíc tady odehrávající se ve vysokohorském prostředí, tak jsem do toho šel..
Hra s ďáblem (1997)
Antonio Sabato Jr., tak tohohle borce eviduju od doby, kdy jsem na konci 90. let v kině viděl výbornou akční oddechovku BIG HIT a hlavně kvůli němu jsem si pustil HRU S ĎÁBLEM. No kvalitativně je to samozřejmě o dost slabší, ale nechybí tomu správné odlehčení (hlavně v závěru, kde se představí i Antonio Sabato starší..) a celkově jsem se I díky nízkému očekávání docela bavil. Takže, proč ne..
Americký kickboxer: Zápas smrti (1994)
Vcelku solidní "arénovka", ve které se kromě osvědčených bijců jako jsou Kove či Hues mihne také v malé cca 2 minuty trvající roličce další známý představitel záporáků Richard Lynch.
Boj o život (1989)
Má to jednoduchý příběh o přátelství "na život a na smrt", v rámci žánru dobré herecké obsazení a rovněž na akci se dá koukat. Za mě spokojenost a brzy dám i dvojku..
Klec smrti (1988)
Tohle mě nijak zvlášť nebavilo. Kontaktní akce je tam sice hodně, ale je taková jednotvárná a navíc ten střih.. K dobru jde fakt, že nejlepší akce je až ve finále a také ten původní porevoluční dabing. Ten byl občas kouzelný..
Gladiátor (1992)
Po výborném akčním snímku HROZBA SMRTI a thrilleru NA DOSTŘEL mě ani do třetice Rowdy Herrington nezklamal. Dobře vystavěná zápletka z prostředí nelegálních boxerských zápasů a jako bombónek můj oblíbený Brian Dennehy v krásné záporné roli. Paráda. Víc jsem nečekal..