Recenze (1 365)
Jack Hunter: Ztracený poklad Ugaritů (2008) (TV film)
Fandovia dobrodružných filmov si možno prídu na svoje, pre ostatných bude asi na smiech celé to vykrádanie Indyho a iných dobrodružných filmov. Mňa osobne aspoň trochu zaujal príbeh situovaný do Sýrie, ale o nejakej logike v konaní postáv sa ani nebavme.
Ďábelská svůdkyně (1994)
Tak tento počin k priemeru zachránila len krásna Linda s jej super zahranou chladnou vypočítavosťou. Jej hereckí kolegovia boli bohužiaľ dosť toporní a príbeh miestami rozťahaný ako dážďovka na chodníku.
Smrtící spojení (2007)
Zase ďalšia thajská duchárina od Mido production. V poslednom kvartáli asi štvrtá mnou videná. Začínam si myslieť, že v tom majú nejakú záľubu. Kvalitou bohužial stále na rovnakej úrovni, akurát potešilo neočakávané rozuzlenie a ja snáď ešte doplním, že je treba si dávať pozor keď niekto povie: "Nikdy nás nič nerozdelí."
Mistři hazardu (2005)
Dvojici Scott & Knoxville to spolu sedí, Jessica sa dokonca nechá vidieť aj v plavkách a Dodge Charger z 1969 sa šmýka a skáče po uliciach len taký hukot. Humor dobrý, tak čo viac chcieť?
Černé Vánoce (2006)
Dievčatá zo študentského spolku by si mali lepšie rozmyslieť, v akom dome si urobia internát a či Vianoce neni predsa len lepšie stráviť s rodinou. Takisto by som im odporúčal prehodnotiť význam vety "Zostaňme spolu, tak sa nám nič nestane" :)
Velcí bratři (2008)
Z celej komédie sála pohodička, jednoznačne si ju ešte niekedy mrknem, už aj kvôli odkazu na KISS. Malý černoško, ktorý celý čas hláškoval, prezlečený za kissáka nemal chybu.
Prameny lásky (2005)
Prachobyčajné softporno, kde divák milostné scény odhaduje podľa výrazu tváre a dialógy sa dajú počuť inteligentnejšie zrána v školskom autobuse. O nejakom deji snáď aj škoda písať. Čistý waste of time.
Bažina (2006)
Stokrát videné, stokrát obohraté, dopredu predvídateľné, diváka za srdce nachytiace, ani malé deti neľakajúce.
Dobrodružství Žraločáka a Lávovky (2005)
Pôvodne som mal po prvom zhliadnutí k tejto halucinnogénnej rozprávočke hodnotenie odpad. Keďže si z nejakého mne nevysvetliteľného dôvodu môj 5 ročný syn pýta opakované premietanie a z tohto skvostu a je ním vyslovene nadšený, tak nejakú hviezdu pridám. Dúfam len, že film nebude mať zhubný vplyv na ďalší zdravý vývoj jeho krehkej detskej psychiky, to by som Rodriguezovi neodpustil :)
Vražda na Nilu (1978)
Pán Poirot, (či už v podaní Ustinova, alebo Sucheta) vždy vynikal bravúrnou dedukciou, ktorá rozlúskla aj tento ku koncu už skoro "Masaker na Níle". Plus krásne prostredie egyptských pyramíd a priľahlého okolia.