Recenze (296)
Dawsonův svět (1998) (seriál)
Největší "sci-fi" ze všech seriálů co jsem kdy viděl a to počítam i Star trek a jemu podobný seriály. Všechno je tady realný asi tak jako zkřížení koně s krávou.
Velké nesnáze v Malé Číně (1986)
Nesmrtelná záležitost, můj první film v dětství na kterym jsem byl v letňáku a dodnes se při každý repríze v tv nezapomenu kouknout a Lo Pana. Mimochodem, hledám dívku se zelenýma očima, jelikož by se mi hodilo nový tělo, takže jestli o něčem víte, tak sem s tim :)
Změna je život (2000) (TV film)
Kdybych u toho nečekal na sobotní oběd a nebyl rád, že nějak zabiju čas, tak by to asi byl odpad.
Ostří meče (2001)
To bych asi musel bejt Japonec abych tohle pochopil.
Katapult - Hra (2004)
Netradiční pohled na karetní partičku aneb všechno je boj.
Projekt X (1987)
Jako malej sem to co tam těm opičákum prováděli bral jako velikou nespravedlnost.
Lilja (2002)
Syrový.
Bonnie a Clyde po italsku (1982)
Villaggiovina jako stehno, moc nemyslet a bavit se jeho neštěstim, to je to oč tu běží.
Tunel smrti (2005) (TV film)
Po půlhodině vypínám, hodnotím jako čistokrevnej odpad a jsem rád, že jsem z toho vyšel duševně zdravej.
Hříšné noci (1997)
Jó jó jó, když je v kalhotách pořádnej kapitál, to se to pak dělá kariéra.