Recenze (71)
Hra na oliheň (2021) (seriál)
7/10
Interstellar (2014)
6/5, tečka
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Proč to celé není o 20min kratší, proč? Takhle "jenom" 4/5!
The Punisher (2017) (seriál)
Za 1. sezónu
Já, Tonya (2017)
7/10
Agresivní virus (2014) (seriál)
Fajné až na poslední (čtvrtou) sezónu, ta je za trest!! Jinak guilty pleasure ;-)
Konečná (2013)
Dvě hvězdy za zábavnou třetí třetinu a Petera Stormara, jinak bohužel ztráta času.
Zuřící býk (1980)
Nacházím v knihovně téměř zapomenutou knihu od Jamese Monaca a začínám studovat "Jak číst film", abych konečně pochopil nadšené komentáře kolem sebe. Do té doby tři z pěti, nerozumím, co je na střípcích ze života žárlivého boxera střídajících boxerské vložky, tak výjimečného... Po Taxikáři další zklamání filmové historie a Scorseseho zvlášť.
Akta X - Série 10 (2016) (série)
Pouze z nostalgie k "původním" dílům nebudu radši hodnotit. DELETE a zapomenout, Akta X patří do "devadesátek"!
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
90%