Recenze (3 323)
Predátor z hlubin (2004) (TV film)
Rybička z Číny jaksi přerostla a začla pěkně řádit. Na štěstí je to dělané do komedie a nebere se to moc vážně, tak že se to nechá slušná krvavost i humor a to se cení.
Netvor z pouště (2005) (TV film)
Vojáci a jakási obluda co lítá žere vše co chytne. Hrůza nesmírná občas jsem se musel i zasmát, zvlášt, když ten chlápek stoupl na minu.
Mise (2004) (TV film)
Někdy se nestačím divit co všechno se natočí, i když je to béčko neli céčko, přesto mě do i trochu zaujalo. Mělo to slušnou atmosféru a pár scén bylo dobrých.
Netopýři: Chuť krve (2007) (TV film)
Nesmyslná blbost, která mě nebavila. Ani nevím proč to nedám do odpadu.
Ledový teror (2011) (TV film)
Příšerka se probudila a dostala hlad, Co má asi tak chudák jíst v ledové krajině než lidi.
Věž (1993) (TV film)
Pěkná sci-fi o přemodernizovaným mrakodrapu, který jen tak někomu nic neodpustí . Nechtěl bych takový svět zažít.
Vraždy na Rue Morgue (1986) (TV film)
Strašně nudné a ještě k tomu ta nezáživná doba, v které se to odehrává. ještě že je možnost to pouštět z rychleně.
Organizm (2008) (TV film)
Slušná podívaná , která pěkně prorustá a nedá se zastavit. To jsou ty vojenské pokusy.
Kyklop (2008) (TV film)
Nemám rád starý Řím, tak že hodnotím jen za toho jednookého krasavce. Jinak désná blbost.
Žraločí invaze (2012)
Na žraločí horor docela solidní, náhodou jsem na to po ránu narazil a vydžel od poloviny až do konce.