Recenze (224)
Krtek a žvýkačka (1969)
Nemám ráda cokoli přilepeného na žvejkačce, natož něco tak roztomilého, jako je krteček :-(. Odjakživa mi nějak nesedla žvýkačka ve filmu i když se používá běžným způsobem. Krtečku promiň, ale já opravdu jinak nemůžu.
Krtek a víkend (1995)
Zábavné a roztomilé, ale jinak krtkův weekend není zas tak nabytý činnostmi, aby to bylo na pět hvězdiček.
Krtek a karneval (1976)
Opravdu roztomilá pomoc kamarádovi. Jeden z průměrnějších krtků, kteří sice pobaví, ale narozdíl od jiných to není zas takový zázrak.
Komisař Rex (1994) (seriál)
V podstatě nevýrazný, nudný a hodně obyčejný seriál, ke kterému mám ovšem zvláštní vztah. Teda resp. jen k první sérii s Tobiasem Moretti. Po první výměně páníčků, tedy příchod Gedeona Burkharda šla kvalita hodně dolů, asi tím, jak je ten nový komisař nesympatický. Nejnovější majitelé Rexe jsou už tuplem nemožní a vyslovení názvu Komisař Rex se mnou už nic nedělá. Jestli mám nějaký oblíbený brak, pak je to asi tohle.
Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách (1974)
Další z klasických českých komedií, které si jsou schopny najít své příznivce. Nepopírám, že je to dobrá komedie, ale mě prostě tolik nezaujala. Viděla sem jí hodněkrát, ale nikdy jsem nedokázala najít k tomuhle příběhu cestu. Herecké výkony jsou dobré a jen zpracování je poměrně zastaralé, ale to se dá vzhledem ke stáří pominout. Pro mě to ale už asi navždy zůstane lehce nadprůměrná česká komedie.
Hercule Poirot (1989) (seriál)
Není to tak dobré, jako filmy o Poirotovi, ale přesto jsou to stále kvalitní detektivky. Je jasné, že tady musí příběh vměstnat do necelé hodiny a ve filmech měli asi hodinu a půl, ale přece jen jako u každého seriálu, nejsou úplně všechny detektivní příběhy tak dobré, aby se tohle dalo tolerovat. Jinak Suchet opět velice povedený.
Agatha Christie's Poirot - Němý svědek (1996) (epizoda)
Asi můj nejoblíbenější Poirot. Roztomilý (a inteligentní) pejsek, který nakonec téměř všechno vyřeší a Hercule Poirot, který to dořeší (a já zas nepochopím, jak na to přišel). Jsem u toho sice za blbou, ale přesto se mi to líbí :-).
Agatha Christie's Poirot - Pět malých prasátek (2003) (epizoda)
Opět perfektní David Suchet, který tentokrát řeší starý případ. Byla to vlastně normální poirotovská detektivka, ale přesto něčím odlišná a to tím, že zde obhajovali mrtvou osobu. Celkově velice povedený Poirot, který patří mezi mé oblíbené.
Agatha Christie's Poirot - Smrt na Nilu (2004) (epizoda)
Můj oblíbený Hercule Poirot, který se mi ale mnohem víc líbil v původním filmovém zpracování. Už jsem si tam zvykla na všechny ty osoby (a stejně vždycky zapomenu, kdo spáchal tu vraždu), ale tady mi to přišlo, jako by se už nevědělo, co točit, tak se natočil remake již udělaného filmu s jiným hercem a méně povedený.
Do nitra Planety opic (1970)
Pokračování Planety opic sice nemám ráda, ale tohle jsem ještě jakžtakž překousla. Dalo se na to koukat, občas to bylo trošku napínavé a hlavně to neni takový průšvih jako další díly, která jsem samou nudou ani nedokoukala. Celá komerce kolem Planety opic měla skončit hned u prvního dílu, protože ty ostatní jsou nudné a nesmyslné slátaniny, které navíc kazí pověst jedničce. Alespoň, že tu ještě pořád hrál Charlton Heston, který film hodně zachraňuje.