Recenze (91)
Nekecej a pádluj! (2004)
Další průměrnost,místy i vtipná,ale povětšinou spíše trapná. 50%
Scooby-Doo 2: Nespoutané příšery (2004)
Ta jediná hvězdička je za scénu kdy se Scooby změní v génia,ta je i docela vtipná,narozdíl od zbytku filmu.
Milionový závod (2001)
Velmi dobrá komedie se slušnými herci,kteří i docela dobře hrají(to ovšem neplatí pro Atkinsona,který je geniální a prostě perfektní).Místy nuda,ale opravdu jen zřídka,zbytek je prošpikován výborným humorem.Celkově stojí za shlédnutí a nebránil bych se podívat se na to znovu.
Dnes neumírej (2002)
Velmi slušná bondovka s jako vždy skvělým Brosnanem a krásnou Halle Berry,dobře jsem se pobavil a to je hlavní.
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
no přiznám se...po první půlce jsem byl filmu ochotný dát i 4*,ale ta druhá půlka mě tak neskutečně a nehorázně znechutila a z kina jsem odcházel nas...ý,že jsem vyplázl několik desítek korun za takový neskutečný a odporný blábol...fuj hnus...už nikdy více,NIKDY!!!
Pistolnice (1994)
Průměrný film bez příchuti s krásnými hlavními hrdinkami...jedno shlédnutí a dost.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Naprosto skvělý film s výborným Crowem.
Blbec k večeři (1998)
Výborná komedie,skvělé v kažém momentě.
Catwoman (2004)
Značně podprůměrné,bez nápadu,celé je to jaksi nemastné neslané,ty hvězdičky jsou za krásnou Halle Berry.
Hvězdná brána (1994)
Úžasný film,který dal vznik neméně úžasnému seriálu.Já Hvězdnou bránu zbožňuju už hodně dlouho a navždy zůstane v mém srdci(i teď když už seriál bohužel skončil).Geniální dílo...tak jest a nikdo a nic mě nepřesvědčí o opaku.