Recenze (3 526)
DVA3 (2015) (pořad)
Klasický dětský pořad ne Déčku plný her a dalších zajímavostí pro děti.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Přesto, že jsem měl tentokrát poněkud vlažnější očekávání, to Quentin Tarantino opět dokázal. Každému možná nemusí sednout délka, zasazení nebo tempo filmu, ale už jenom kvůli tomu konci se vyplatí vydržet. Docela chápu, proč bylo kolem něj takové embargo, aspoň příjemné překvapení. Určitě stojí za zmínku vynikající výkony hlavní trojice a Leonarda DiCapria, Brada Pitta a Margot Robbie. Ale nevím, pokud si Tarantino tehdejší dobu pamatuje takhle, tak je to opravdu pohádka. Děj asi nemá moc cenu popisovat, protože se tam toho moc nestane. Leo hraje herce s upadající kariérou a Pitt zase jeho kámoše a kaskadéra. Celou dobu se s Margott míjí, která hraje známou Sharon Tate. Nakonec se vše zkomplikuje a jejich osudy se lehce propojí. Samotný Charles Manson a jeho Family tu moc prostoru nemají. Jinak tu samozřejmě najdeme x dalších cameí. Super je například Bruce Lee. Film je postavený hlavně na odkazech na tehdejší dobu. Nejde přehlédnout například Rosemary má děťátko nebo Velký útěk. Dost se tu věnují samotným spaghetti westernům. Ale i bez všech odkazů si to podle mě člověk užije. "Jediný dobrý indián, je mrtvý indián." :D
Sicilský klan (1969)
Tak jsem si doplnil další klasiku s Alainem Delonem. Dalo by se to nazvat takovým předchůdcem dnešních heist movie. Celé je to o velké loupeži šperků. Tento rodinný klan se za pomoci Delona snaží šperky ukrást. Nejdřív musí ale vybrat správné místo. Nakonec se jako ideální jeví transatlantický let. Je tam sice pár dobrých momentů, ale moc akce ve filmu není. Nakonec všechny plány nabourá jedna neřestná maličkost. Dost se mi tu líbila Morriconeho hudba. "Vypadáš pořád stejně."
Řbitov zviřátek (2019)
Docela zajímavý horor podle Kingovy předlohy, a to přesto, že se jeho adaptace ne vždy povedou. Zápletka je poměrně jednoduchá. V lese, u kterého žije jedna rodina, je kouzelný hřbitov, kde mohou obživnout mrtví mazlíčci. To si taky Luis vyzkouší na svém kocourovi. Poté mu ale zemře dcera a co ho nenapadne? Zbytek si asi dokážete domyslet sami. Místy je to dost drsné a brutální, hlavně konec... "Můžeme být zase rodina."
Nadia: Tajemství Modré vody (1990) (seriál)
Nepříliš zajímavé anime pro děti o princezně, která cestuje po světě a snaží se zachránit své přátele.
Na špatné straně (2018)
Musím uznat, že S. Craig Zahler je opravdu zvláštní režisér. Má dost pomalé tempo vyprávění. Zaujal mě už Kostmi a skalpem. Zde sledujeme příběh dvou detektivů, kteří jsou za své hrubé chování dočasně suspendováni. Z důvodu finanční tísně se uchýlí ke kriminální činnosti. Podle očekávání ale věci nejdou podle plánu a vše se zkomplikuje. Lidé umírají a vidina snadných peněz se vzdaluje. Podaří se jim nakonec onen lup? Docela mě zaujala reálnost akčních scén. Dvojice Gibson a Vaughn funguje docela dobře. Škoda, že Jennifer Carpenter nedostal větší roli. "Pozor ať neprořízneš játra."
Tajný život K.C. (2015) (seriál)
Zendayu mám sice rád, ale tohle je podle mě totálně mimo. Určitě zvládne i lepší věci.
Penn & Teller: Bullshit! (2003) (seriál)
Zajímavý americký komediální pořad, který boří různá tabu. Viděn kouzelnický díl.
Moje máma vaří lépe než tvoje (2015) (pořad)
Napadá vás bizarnější pořad o vaření? Slovákům se to očividně povedlo. :D
Dr. Ken (2015) (seriál)
Ken Jeong svým humorem odpovídá lidem na dotazy. Někdy je to sranda, jindy míň...