Recenze (4 212)
Insidious 3: Počátek (2015)
Jednoho krásnýho dne dostane Whannell hrozně moc milionů dolarů na filmovou adaptaci herního Evil Within, a natočí akční blockbusterový horor, který strčí oba díly IT do kapsy, a z kterýho si strachy všichni sednem na prdel. Rád si na to počkám.
Drsný Harry (1971)
I po skoro padesáti letech správně drsná oldschool nadčasová kriminálka. Tady se zub času fakt podepisuje blbě, šlape to celou dobu jak dobře namazanej stroj.
Castlevania - Season 2 (2018) (série)
Nevim, koho jako napadlo, narvat do animovaný Castlevanie intriky ze Hry o trůny, ale... ale když se to spojí s neskutečně cool akčníma scénama, je z toho nahláškovanej nářez za všechny netflixovský prachy!! Napětí, drama a akce v chytrým fantasy seriálu, jehož třetí sezóna je najednou tou z letos nejvyhlíženějších!
Nikdy to nevzdávej 2: The Beatdown (2011)
Na původní film to sice nemá ani náhodou, a první půli jsem prozíval, ale od bitky s policajtama se to zlomí, a MJW sází jeden peckoidní fajt za druhým. Oceňuju navíc zajímavej zrod hlavního slizáka.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Série 2 (2019) (série)
Nejchladnokrevnější televizní thriller široko daleko, z jehož postupně se rozvíjející kriminální zápletky střídavě mrazí, tají se dech, a ve finále pak i roní slzy nad smůlou, provázející zarputilou ústřední trojici vyšetřovatelů. Ta beznaděj a faleš, do kterých se to v posledních dvou hodinách překlopí, nemá v depresivních seriálech (teda kromě Chernobylu) obdoby. HBO má True Detective, Amazon Prime Bosche, no a Netflix válí s Mindhunterem. Zlatá éra chytrých, komplexních krimi na pokračování je tady. Nenechte si ji proklouznout mezi očima.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Pocta starým filmům... Pitt jezdí v autě... DiCaprio chlastá a utápí se v sebelítosti... Robbie jde po ulici do kina... pocta starým plakátům... Pitt opravuje satelit, a pak jezdí v autě... DiCaprio dumá nad životem a chlastá... Robbie jde z kina po ulici... pocta starým seriálům... no a na poslední půlhodinu potom konečně dorazí škodolibě se chechtající Tarantino tak, jak ho známe. To je zhruba novej Quentin v kostce. Líbilo se mi to. Ale většinou mě to nudilo jako kráva. Podruhý ani náhodou, a jestli to bude v nominacích na Oscara, rozmlátím svoji bednu a smažu účet na ČSFD. Jinak větší režisérský "fuck you" fanouškům přímo do xichtu teď v kině asi hodně dlouho neuvidím: něco jako kdyby Abrams neukázal lens flares anebo Bay natočil film bez hrdinů, stojících na konci v západu slunce - doufám, že to bylo v rámci spoiler friendly zóny.
St. Agatha (2018)
Silent Hill pro děti smíchanej s okleštěnou verzí Kingovy Mlhy, šmrncnutej něčím na způsob ženský verze Funny Games. Docela divnej hororovej patvar, ale odsejpá to hezky.
Ticho před bouří (2019)
Nechme tento filmík v klidu odpočívat kdesi v diváckých dálavách, a tiše se modleme, aby se ze Stevena Knighta nestal nový Richard Kelly... Zhovadilou krimi podivnost, kde se na konci McConaughey chová jako Nicolas Cage v amoku, každej den úplně zas tak vidět nechceš.
Nejsem tady (2017)
Simmons naštěstí výraznej, i když nemá skoro co hrát (a vlastně tu ani nepromluví) a Stan mě baví v podstatě ve všem, pro toho mám prostě crush už od Civil War. Dobré nezávislé drama na jednu noc.
Saljut-7 (2017)
To je legrační! Tam, kde má skvěle vygradovaná Gravitace ty zdaleka nejvypjatější finální scény se Shenzhou, mrtě akčního napětí a tuny parádních digitálních efektů, tam má Saljut-7... mlácení kladivem do ocelový trubky? To chce odvahu. Zbývá nám tak jen sice dost utahané, ale pořád koukatelné vesmírné drama s několika napínavějšími momenty.