Recenze (1 939)
Moonraker (1979)
Opet nadprumerna bondovka s R. Moorem, a to predevsim diky skveleme "nesmrtelnemu" obrovi - zaporakovi.
Chobotnička (1983)
Jedna z tech nejpovedenejsich bondovek s Rogerem Moorem v hlavni roli
Thelma a Louise (1991)
Feministicka road movie predci vetsinu toho co bylo v ramci tohoto zanru natoceno, a to nejen diky skvele Susan Sarandon a nemene vyborne Geene Davis, ale predevsim diky skutecne propracovanemu pribehu vcetne "neamerickeho" zaveru.
Mrs. Doubtfire - Táta v sukni (1993)
Robin Williams v jedne ze svych prima rolich - ten chlap snad umi zahrat vsechno.
Anglický pacient (1996)
Na muj vkus az prilis monumentalne rozvlekle milostne drama po jehoz zhlednuti si divak chte nechte musi rici, ze za cele tri hodiny se vlastne nic nestalo a kdyby mel film polovicni stopaz nijak by mu to neskodilo - spise naopak.
Stigmata (1999)
Film samotny nabira tempo jen velmi pozvolna, ale ve druhe polovine se rozjede v remeslne nadstandardne natoceny mysteriozni thriller
Za nepřátelskou linií (2001)
Nebyt zaverecnych 15 minut jednalo by se vskutku o nadprumerny valecny film. Ale scena sestreleni letadla hlavniho hrdiny je natocena spickove – skoro bych se odvazil rici dokonale.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Pro me jen mirne nadprumerny valecny film, ktery prvni polovinu divaka naprosto uzemni dokonale natocenymi bojovymi scenami, ale ve druhe puli uz stale stejny obrazek zacina ponekud nudit.
Trhák pana Bowfingera (1999)
Spojeni Martina s Muprhym me dost vystrasilo, ale nakonec se ukazalo, ze se jim podarilo natocit opravdu vytecnou komedii plnou necekanych situaci.
Grinch (2000)
U nas tento film opravdu nemel sanci na uspech. Postavu Grinche skoro nikdo nezna a pro detske publikum az moc preplacany film nejruznejsimi triky a nepochopitelnymi hlaskami. Ale Carrey je opravdu bravurni komik.