Recenze (227)
Večer pro dámy (2005) (TV film)
Tento film ještě není natočen a velice pravděpodobně ani natočen nebude.
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Opet stejnej pribeh, opet videoklip s rychlima autama, opet sem se nenudil, ale tim to končí...nic noveho film neprinesl, takze za 2
Prachy, zbraně, jedno porno (1999)
Film na způsob Sbal prachy a vypadni. Sice ne tak skvely, ale rozhodne sem se u neho nenudil!!
Jezero (1999)
Kráva louhující se v jezeře zavěšená na vrtulníku rulezz!!:)
Syriana (2005)
Nudný a překombinovaný, že jsem se často ztrácel v ději. Dokoukal jsem to jenom z nutnosti.
Omrzlina (2005)
zbytečné jakéhokoliv komentáře
Karcoolka (2005)
Mno každej na to hází černotu, ale mě příjde zpracování celkem vydařené. Ve dvou dnech jsem viděl 3 animáky: Ice Age 2, Strašpytlík a Karcoolku. Ice Age2 je u mě největší provar. Kolik už bylo filmů se šablonou- X postav někam jde, něco má udělat, po cestě je čekají nějaké nástrahy, které ale stejně nějak překonají a v pořádku se dostanou do konce. Strašpytlík byl o trochu lepší, ale zase ta samá šablona. Alespoň tam bylo víc narážek parodující některé filmové hity, když už nic jiného. No a Karcoolka mě potěšila už jenom tím že to je něco netradičního v animákách + babička vyznávající extrémní sporty a další různý nesmyslnosti, proste nadprůměr. A ze animace byla horší mi zase tak moc nevadilo. 75%
Policajt v Hongkongu (1975)
Bez T. Hilla uz to nemá takovou šťávu:(
Vertical Limit (2000)
No, tak tohle jedno velký hollywoodský klišé se stalo komedií, ačkoliv to asi nebylo záměrem...
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
skoda jenom toho dabingu, pomatuju si ze kdysi když sem to viděl poprvé tak to daboval nekdo jinej a ty hlasy mi sedeli vic!