Recenze (227)
Stalker (1979)
Nevím o čem to bylo, ale hrozně jsem se nudil. 2,5 hodiny filosofování bez jakékoliv akce? Ne ne, tohle fakt neni můj šálek kávy, takže za 1
Ztráta paměti (2004)
Ve srovnání s jinýmy snímky podobného ražení musím dát z 2.
Za mořem (2004)
Muzikáli já prostě nerad ať jsou sebelepší. Takže hodnocení je čistě moje subjektivní.
V Číně jedí psy 2 (2002)
Oproti jedničce je to už hodně ulítlí a i humor lehce strádá. Chyběl mi tam bratr Herolda a hláška, jsme jenom kuchaři:) Ale jinak tenhle styl mám rád, takže za 4
Serenity (2005)
Kdybych si nepřečetl Lhurgoyfův příspěvek před shlédnutím filmu a na sérii Firefly se před Serenity nepodíval, asi bych dal 3 nebo možná 2*, jako všichni ti, kteří naprosto nevědí která bije...
Chaos (2005)
Já mám vykrádačky rád a dlouho jsem přemýšlel jestli 3 nebo 4*, nakonec sem dal 4. Akční scény jsou sice nic moc, ale scénař je myslím kvalitní...70%
Povídky z kuchyně (2003)
Nevim, jak to ti seveřané dělají, ale opět mě nezklamali. Jen tak dále!!
Jediná správná věc (1998)
Na mě moc utahaný, děj je spíše sestupný a finální rozřešení, že si ty prášky vzala sama ve mě nevzbudily vůbec žádné emoce. K tomu všemu Renée Zellweger mi je vcelku nesympatická.
Tichá spravedlnost (2002)
Chtěl sem napsat taky komentář, ale igi B. to řekl za mě!:)
It's All Gone Pete Tong (2004)
Eh, no nevim, proč tenhle film má označení komedie, se asi někdo šeredně seknul, protože vtipnýho se v tomhle snímku skutečně nedočkáte...Ale jinak mam rád filmy dle skutečnosti, takže 4* jsou naprosto na místě. Ačkoliv už tu podobné snímky byly v podobě kapel nebo hudebníků, tak jsem rád že jsem to viděl!