Recenze (280)
Válečník (2001)
kdybych rozdělil film do několika nepochybně povedených sekvencí, bylo by všechno v pořádku , ale jako celek už je to horší. Každopádně stopáž přestřelená minimálně o půl hodiny a několik pro mě problémových míst by se taky našlo, takže celkově mě to vychází na pořád ucházejících 70% (3.5/5)
Mulholland Drive (2001)
I když nejsem zapřisáhlým fanouškem D. Lynche, Mulholland Drive se mě musím říct dost líbil..... asi to bude tím, že se to tentokrát zvrhlo v typickou lynchovinu až poslední půl hodinky a do té doby to byl fakt "hustej film" . Atmosféra a celkové zpracování se mě moc líbilo, takže s toho nakonec vyšlo pěkných 80% - a Naomi Watts je tady prostě geniální !!!!!!!!
Až na krev (2007)
Jen další s tříhodinových kousků, který byl pro mě utrpením dodívat do konce !! Nevím, nedá se říct, že bych neustal delší stopáž, třeba u Zelené míle, Kmotra, nebo když už jsme u Andersona, tak i tu Magnolii jsem v pohodě skousl (i když taky mohla být o půl hodiny kratší :) ), ale v tomto případě to fakt nešlo.
Sbohem, baby (2007)
obdivuhodný Affleckův režijní debut, skvělý scénář a výborní herci.... hlavně Ed Harris zahrál skvěle, ta role mu fakt sedla. Mimochodem, nevím, jestli se to zdá jenom mě ,ale Ed Harris s těma fousama je celej Viggo Mortensen alias Aragorn (pravda o pár let starší :) ) !! - 90%
Ratatouille (2007)
trošku zklamání, co dodat, zatím bych dal přednost Cestě do fantazie, nebo Ice Age - 75%
Monstrum (2008)
teď budu trochu protiva, ale nemůžu si pomoct. film ve stylu dokumentu mě prostě nesedí, ale to by ani nevadilo, ale nevím, jak je to s tou originalitou, spíš mě připadá, že tvůrci tohoto dílka vykradli co mohli..... od Záhady Blair Witch, 11/9, Half Live, až po Godzillu........po neúnosné půl hodině se začalo něco "dít", ale partička uřvaných, neosobních hrdinů mě nechala chladným. Takže to shrnu, chtěl jsem to spláchnout do odpadu, ale jednu * dám, aspoň za příjemnou stopáž , ale víc dát nemohu !
Já, legenda (2007)
První polovina filmu prostě nemá chybu..., skvělá atmosféra opuštěného New Yorku, Will evidentně ve formě, no prostě pastva pro oči, bohužel smrtí psa začíná odumírat i celková atmosféra filmu a řítí se do trpkého konce.....velká škoda !!!
Kouzelný cop (1986)
asi před 20 lety v kině jako 12letý capart jsem to dost prožíval a některé sekvence filmu si vybavuji dodnes, takže tenkrát to byl pro mě opravdu zážitek....... mám , ale trochu obavu , že dnes už by to hodnocení šlo trochu dolů :)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Zajímavý film, hlavně co se vizuální stránky týče. Po Gladiátorovi konečně povedená historická freska. Každopádně v kině to musela být užasná podívaná, což jsem jako obvykle promeškal :)
Wimbledon (2004)
zklamání........., podle hodnocení jsem čekal mnohem víc :(