Recenze (211)
Odcizení (2024)
No nevím co tím chtěl autor popisu k filmu zamýšlel, ale po hodině a půl ve filmu k žádnému vyšetřování vraždy nedošlo....
Krvavě rudé nebe (2021)
Tak to se mi líbilo
1597: bitva u Myeongryang (2014)
Film hodnotím kladně, bohužel viděl jsem jen dabovaný v češtině s Liborem Teršem v rolích asi 50 postav, kde u každé měnil intonace hlasu a bylo pro mě otřesně bolestivé dokoukat a zkazilo mi to lepší dojem z filmu. Libor Terš je prostě nejhorší dabér všech dob.
Největší pecivál na světě (1982)
Vůbec se mi to nelíbilo a nevtáhlo do děje.
Rychle a zběsile 8 (2017)
Neskutečná hovadina
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Pěkné, až na toho malého spratka
Legenda jménem T-34 (2018)
Super a scéna na zastávce nemá chybu
Uncharted (2022)
I přes dobré herecké obsazení, mě ten film prostě do děje nevtáhl. Dalo se dívat, ale nic moc
Kolos (2016)
Bohužel za mě hrůza, absolutní nuda a blbost
Mrazivé tajemství (2022) (TV film)
1000 x jsem si řekl, že už se na tyto braky divat nebudu a zase jsem tu chybu udělal. Jak režisérka, tak scénárista by měli jít za to co předvedli na nejméně 10 let na nucené práce, aby příště u své práce trochu přemýšleli.