Recenze (241)
Malý indián ve městě (1994)
Můj dětský film :-)
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Po druhém díle to je příjemná změna, více vtipu, rozmanitosti prostředí, nové skvělé postavy. Jenom škoda že jsem film neviděl ve 3D, ale i tak to byl nářez.
Bruno (2009)
Narozdíl od Borata mě Bruno docela zklamal, je sice pravda že šokoje daleko více, ale to není všechno. Občas se mi to zdálo nudné a místy přehnané. Ale to bude asi to proč by si nikdo neměl tento film nechat ujít. Ale celkově to určitě stálo za zhlédnutí. :-D
Monstra vs. Vetřelci (2009)
Na odreagování je to přímo ideální, taková chutna jednohubka :-)
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Na to, jak je knižná předloha chudá na děj, je to docela vydařené.
Nenarození (2009)
Na jednu stranu je to naprostá blbost která vykrádá snad všechny horory co jich na světě je, ale na druhou stranu se mi to celkem líbilo. Ale ten scénář, to byl děs, chvílemi jsem nevěděl co to a co tam. Ale když se na to podíváte o pul jedné večer, docela tomu potom odpustíte.
Útěk na Horu čarodějnic (2009)
Takové nemastné, neslané. Chvílo se zdá že by se mohlo jednat o kvalitní rodiný snímek, ale na druhou stranu sráží jeho kvalitu skutečnost že je to to všechno jen kardinální blábol.
Americká kletba (2005)
Některé věci se mi tady zdály nedořešené do konce. Někdy byl příběh tak roztříštěn že jsem nevěděl která bije. Ale plus bylo že jsem se u tohohle horůrku opravdu bál, a to se mi už dlouho nestalo. Pěkná vizuální stránka a dobří herci, to dělá z tohohle počinu umělecký kumšt.
Nikdy to nevzdávej (2008)
Za poslední dobu jeden z nejlepších akčních filmů, především proto že mě po celou stopáž nepřestal nudit, a proto že se ukázalo že v tomto snímku nejde jen o to být první a za každou cenu vyhrát.
Pátek třináctého (2009)
Prostě nic víc než další bezduchá vyvražďovačka.