Recenze (1 769)
Everest (2015)
Dobrodružné survival, kde miestami tuhne krv v žilách. Mínusom je spracovanie a patos trochu po americku a hlavný podhrdinovia, pri ktorých si horovíte ,, prečo tam tí ametéri vlastne liezli ? ,, .
Kobry a užovky (2015)
Od Jana Prušinovského veľmi príjemné prekvapenie. Nie, že by som pochyboval o jeho kvalite, ale o žánrovej rozmanitosti. Kobry a užovky sú reálnym obrazom dnešného sveta, sociálnej výpovede a o začarovanom kruhu, kde despota je hlavný geroj a naopak. Surová atmosféra a vyzrála kvalita.
Ano, trenére! (2015) (pořad)
Snaha o nový koncept ,,Áno, šéfe,, , ktorá ale v takmer všetkých aspektoch nefungovala. Franza a jeho tataráček mám rád, je to sympaťák a má charizma. Avšak v tejto úlohe , keď sa snaží urobiť Ronalda a Messiho z miestnych dedinských nekopov, pôsobí to ....ako to nazvať? ........že to ide cez závit, neforemne , a že mu to proste neverím, je to mierne komické. Asi tak.
Brána temnoty (2015)
Mohlo to dopadnúť aj horšie, ale vďaka Bohu aj za toto. Atmosféra jalová, novátorstvo v žánru taktiež na nule a prechody na ,, druhý breh,, sú v porovnaní napr. s Insidious ako výška Davida s Goliášom.
Život je život (2015)
........Ani neviem prečo som taký dobrácky. Ale proste a jednoducho, vtip aj parodičnosť tu fungovali, celkovo to bolo príjemné, zo seba , a uveriteľné. No a ešte jeden faktor-Ondra Vetchý, jeden z ďalších snímkov kde herec, resp. jeho úloha je polovinou úspechu. A to je práve tento prípad.
Lovci a oběti (2015)
Áno, áno (aj) taký je život. ...Námet je silný, jeho spracovanie je zaujímavé a hlavne chytlavé, dej a celý film plynie rychlo bez nejakých zásekov a pod. V celkovej forme to ale vyznieva gýčovito, naivne a je vidieť ešta mešia nevyrovnanosť tzv. režisérskeho panica.
Šibenice (2015)
Neviem ako vy, ale ja som už dlhšiu dobu na podobné nezmysly zvané found footage plné nelogičností, debilných postáv a nepochopiteľných dejových zvratov doslova alergický. Iritujúce je tu už takmer všetko, ako aj xeroxovo-sériová výroba ďalších filmov s rovnakým ,,obsahom,, .
Noční můra: Tajemství spánkové paralýzy (2015)
Zasa niečo zaujímave som sa dozvedel, no mohlo to byť spracované lepšou, zábavnejšou a strašidelnejšou formou. Inak tento dokument toho veľa divákom nezdiela, skorej hlavný motív bagatelizuje.
Pomsta nebo láska (2012) (seriál)
Kedy tomu prosím bude koniec ? ......
Dobrou, mámo (2014)
Psychologickejšia verzia Funny Games, ktorá ešte viac pridáva na pôsobivosti a ide viacej do hĺbky. V celkovom dôsledku sa ale film javí ako slabý odvar, ktorý má síce zaujímavú pointu, ale než sa k nej vôbec dopracuje divák sa kvôli pomalému tempu nudí.