Recenze (1 769)
Beer Story (2005) (amatérský film)
...Ťažko nachádzam slov.Pokiaľ (a asi aj ) to mal byť príbeh s komickým vypointovaním ,tak sa náš ,,rejža,, evidentne netrafil do čierneho.1* za prípad, že sa snáď ani nebral vážne.
Deprivační staniol (2007) (amatérský film)
Výborná kamera,kvalitný strih,slušný herec a atmosféra z filmu syčala .Čo viac treba na krátky film?Aj keď sa vo filme nezapre určitá podobnosť ako je napr. Pí, Doodlebug, Repulsion alebo Eraserhead je tento počin príjemným uvedomením, že niekto v našich luhoch a hájoch dokáže natočiť niečo podobné.Aj keď so zmieňovanými titulami je porovnanie na úrovni vyššej ligy.Po excesu, ale akým bolo ,,Beer Story,, celkom prekvapenie.
Sigur Rós - Heima (2007)
Najkrásnejší hudobný dokument, aké môže ľudské oko zhliadnuť.Námety miest kde sa dá všade hrať a vystupovať Sigur Rós ukazuje čo znamená slovo-originalita.Obsahovo a vizuálne jedinečné dielo,ktoré minimalistickými tónmi kapely, vsuvkami rozhovorov a pohľadmi na prekrásnu krajinu Islandu vytvárajú nádhernú a dokonalú symbiózu jednotlivých vecí.Proste úžasná filmová meditácia.
Carlitova cesta (1993)
Al Pacino podobne ako Michaela Corleoneho, Tonyho Montanu ,tak aj Carlita Briganteho stvárnil dokonale.Za vyzdvihnutie stojí aj Sean Penn a v neposlednej rade Brian De Palma.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Ďalší kvalitný diel Potterovky ,znovu skvelé pompézne triky a akcia,ale len koniec bol viac než prekvapivý.Ako neznalec knižnej predlohy som nijako neočakával tragický koniec,resp.otvorený záver.Ďalšia vec , ktorá ma mierna zarazila bola odporúčaná prístupnosť veku:7.??!!Zo začiatku série to bolo pred deti, mládež a dospelých, no od Ohnivej čaše prestávajú byť niektoré scény tajomné,ale desivé a stáva sa z toho fantasy horor.V tomto práve ,ale vidím ten komerčný ťah. Predstavte si, že by bola prístupnosť na tieto filmy od 15-ti ...takže dukáty by sa až tak nesolili.Skeptik i racionalista pochopí,že by toto produkcia nedovolila.Takže pochybujem , že páni z MPPDA majú čisté svedomie.
Sbohem, baby (2007)
No! Žeby nová rodinná dvojica Affleck and Affleck?U nás duo Svěrákovcov funguje skvelo, tak dúfam, že toto nebol ich posledný počin :) Sakra zaujímavé dielo,žiadna typická krimi-detektívka s už stokrát ohranou zápletkou.Minimálne pár vecí ma tu milo prekvapilo.Najmä Affleck jr.! Nová vychádzajúca hviezda? Môže byť.Má charizma,je to sympaťák a hlavne neprehráva iné herecké hviezdy.
Byl jsem mladistvým intelektuálem (1999)
Veľmi trefné a hlavne ako sa na komédiu patrí aj vtipné.Škoda len toho ochotníckeho amatérstva,čo sa do technickej stránky týka.
Zpívání v dešti (1952)
Veselé, pekné, farebné.Ale hlavne ide o film s peknými piesňami a dobrou tanečnou choreografiou.Proste a jednoducho, všetko, čo sa na starý hollywoodský muzikál patrí.
Upír z Feratu (1981)
Československý majster hororu až toľko nešokuje ako v dobách Spaľovača,ale v tuzemských vodách tento žáner berieme dvojnásobne.
Nebezpečné hry (1998)
Film si zakladá a stojí na základoch prekombinovanosti, náhlych a nečakaných zvratov a vypointovania.No, práve toto film zráža mierne k zemi,pretože ako sa hovorí: čoho je moc , toho je príliš.Škoda, inak by to bola celkom dobrá krimi-thrillerová detektívka.