Recenze (866)
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Na tomto filmu mě paradoxně nejvíc iritovala hlavní hrdinka.
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Možná by stálo za to promítat tento shrnující dokument povinně na školách po celém světě.
Hrnec zlaťáků: Pár drinků s Shanem MacGowanem (2020)
Dokument potvrzuje, že Shane je na první pohled prvotřídní sebedestruktivní dickhead. Nicméně na ten druhý je to totální srdcař a charismatická persona, kterou jakožto průkopníka respektují osobnosti ze širokého spektra kulturního dění.
Prázdnota (2020)
Začátek výbornej, má to atmosféru jak blázen. Po přesunu do civilizace to však jde do kopru....
Quo vadis, Aida? (2020)
Silný film, ze kterého mrazí, aniž by musel explicitně něco ukazovat. Stejně jako bosenští utečenci, i divák tak nějak ví, co se děje...
Vlkochodci (2020)
Čtyři hvězdičky za tu nádhernou animaci, příběhově úplně klasická pohádka.
Vyproštění (2020)
Masakr...
Captain Marvel (2019)
Oddechovka, která přivádí na scénu údajně nejmocnější hrdinku ze stáje Marvelu. Samý vtípek, odlehčená atmosféra a totálně sympatická hrdinka.
Hellboy: Královna krve (2019)
Takhle si představuji komiksový film.
John Wick 3 (2019)
Dvojka se mi líbila o chlup víc - byl jsem spokojenejší, když se více střílelo a míň bojovalo rukama, bitky na mě v tomto díle působily občas křečovitě a natahovaně. Na druhou stranu motorky, využití hafanů, neprůstřelné skafandry a jiné nápady byly super a každopádně jsem zvědav na další díl.